Re: Hunde uden snor ødelægger mit humør
Fra : Elin

Dato : 30-03-02 00:44

For nylig mødte jeg en ubehagelig hundeejer. Jeg havde været nede på
stranden og skulle over en smal dæmning for at komme hjem. Jeg kom gående
med mine 3 små hunde i snor. Imod mig kom en kvinde med en stor, løs hund.
Jeg gik til side med mine hunde, så hendes hund kunne komme forbi, for jeg
kendte ikke hunden, og den lystrede ikke ejerens kalden. Hun råbte til mig,
at jeg bare skulle gå hendes hund i møde, for så var mine hunde ikke så
spændende. Det ville jeg ikke og blev derfor stående. Jeg bad ejeren kalde
sin hund til sig og gjorde hende opmærksom på, at der var opsat skilte med
påbud om at føre hunde i snor. Hunden var nu kommet helt hen til mine hunde,
og jeg prøvede at genne den væk - uden at slå den. Ejeren kaldte igen
forgæves på sin hund og råbte til mig, at jeg skulle ikke slå hendes hund,
for så ville hun sparke tænderne ud på mine hunde! Sikken et søndagshumør.

Hilsen
Elin