Hyperlink til forsiden
Fra : Jette Nyvang Larsen

Dato : 30-03-02 00:04

Hej

På mit arbejde har jeg lavet en hjemmeside i FrontPage 2000 - der er
rammer - banner foroven og hyperlinks til siderne i venstre ramme. Siderne
kommer så frem i Body.htm i den store ramme. Nu vil jeg gerne have et
hyperlinks ude i venstre ramme (menu.htm) sådan så man kan klikke på det og
komme tilbage til forsiden - altså så forsiden igen kommer frem i body.htm -
håber, at jeg har forklaret det, så det er til at forstå.
Hver gang jeg prøver, så kommer det frem ude i venstre ramme - og det skal
det jo ikke. Hvad er det der skal stå og hvor????

Jeg bliver glad, hvis nogen gider (prøve på at) forklare mig det.
Jette

Fra : Carsten

Dato : 30-03-02 01:42

Hej Jette !
linket skal evt. være http://www.din-site.index.html
eller index.html ...men så skal target være "_parent"
Det handler om at give linket den rigtige destinationsramme/target så at
siden åbner i den rigtige ramme eller i et nyt "skærmbillede".
Håber det hjælper dig
MVH Carsten
Jette Nyvang Larsen <nyma@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ca4f2c8$0$72433$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

---
Dette mail er checket for virus

Fra : Peter

Dato : 30-03-02 11:02

> Hver gang jeg prøver, så kommer det frem ude i venstre ramme - og det skal
> det jo ikke. Hvad er det der skal stå og hvor????

Du skal bruge target:

.....hvor body er navnet på din højre frame

--
Peter Heinzl
Cgi Shop