DVD og Tibook
Fra : Storm

Dato : 29-03-02 19:00

Selv om jeg med gruppens hjælp fik løst mine skærm problemer med Tibook
og ekstern skærm, er der én ting der ikke fungerer.

Er det bare sådan at den DVD-afspilningsfunktion er sådan lidt 5-rangs?
Jeg har ikke forsøgt mig mange gange, men de få gange jeg har, har det
ikke været den store succes at se DVD fra Tibook'en på den eksterne
skærm.
DVD-en er hver gang gået i stå. Forleden så meget i stå, at den ikke
ville spille færdig. Den gik i stå på næsten samme sted (ikke helt, +/÷
et par minutter) hvis jeg genstartede og spolede frem. Jeg prøvede både
fra OS X og fra OS 9.2.2. med Apple DVD player 2.7 v1.1 og 3.0.1. Ingen
succes. Den sidste tredjedel af filmen forblev en hemmelighed...

Det kan selvfølgelig have været DVD'en, og jeg fik da mine Blockbuster
penge retur.

Når der er gået en halv times tid larmer Tibookens blæsere så meget at
det forringer oplevelsen væsentligt.

Er det bare sådan det er, eller er der noget jeg kan gøre ved det?

Én pc-bruger mente, at det kunne være min desktop der var fyldt op. Det
afviste jeg blankt. Jeg har ingen partitionering af min harddisk, så har
jeg vel ret i, at når jeg stadig har adskillige gb til rådighed, er det
ikke et problem?
Hvordan fungerer det iøvrigt når jeg afspiller DVD film - lagrer maccen
nogetsomhelst - eller har den bare brug for kapacitet til at vise hver
enkelt frekvens af filmen løbende?
Jeg har altid været sikker på det sidste.

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Thomas

Dato : 29-03-02 20:55

> Når der er gået en halv times tid larmer Tibookens blæsere så meget at
> det forringer oplevelsen væsentligt.

og mig der troede at der ikke var nogle blæsere i Tibooken....

mvh
Thomass

Fra : Thomas

Dato : 29-03-02 20:56

> Når der er gået en halv times tid larmer Tibookens blæsere så meget at
> det forringer oplevelsen væsentligt.

Jeg vidste godt nok ikke at der var blæsere i Tibooken...

Mvh
Thomas

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 29-03-02 21:08

Thomas <thlu@vip.cybercity.dk> writes:

> Jeg vidste godt nok ikke at der var blæsere i Tibooken...

Det er desværre ved at være lidt lang tid siden, at jeg har haft
fingrene i noget moderne Mac-grej, men er der ikke blæsere i TiBook
500+MHz udgaverne?

--
Thomas Bjorn Andersen - tba@gen-v.net
+++ATH

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 29-03-02 23:34

Thomas Bjorn Andersen <tbamacnews@gen-v.net> writes:

> Det er desværre ved at være lidt lang tid siden, at jeg har haft
> fingrene i noget moderne Mac-grej, men er der ikke blæsere i TiBook
> 500+MHz udgaverne?

Jo. Den larmer

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 30-03-02 21:29

Thorbjørn Ravn Andersen <ravn@mac.com> wrote:

> Jo. Den larmer

I min PB 550MHz er den ret sjældent i aktion. Den lyder som en blæser,
men 'larmer'? Nej det synes jeg ikke - den er ret så civiliseret. Men
jeg har hørt blæseren i en 667 MHz ... den kører meget hyppigere og
giver lidt mere lyd fra sig, men 'larm' ?
OK, det er altid en subjektiv betragtning, siger jeg, som er ret
overfølsom overfor en pibende lyd, som vist kommer fra en blæser på
grafikkortet (vistnok?)

Fra : Storm

Dato : 30-03-02 23:44

Mich. Ottosen <mich.ottosen@post5.tele.dk> wrote:

> [...]
> jeg har hørt blæseren i en 667 MHz ... den kører meget hyppigere og
> giver lidt mere lyd fra sig, men 'larm' ?

Under normal belastning/brug er det overhovedet ikke noget problem.
Nu sidder jeg off-line (667 MHz) og læser i nogle mails og dokumenter,
det er næsten lydløst, det meste af tiden _totalt_ lydløst.

Har jeg gang i tungere sager sætter blæserne ind i perioder, første gang
troede jeg der var et eller andet helt galt. Det lyder - anderledes. Det
har jo været oppe før. Der var én der kunne "sige" sådan Det er
sagtens til at leve med synes jeg.

Men hvis man vil bruge sin bærbare som DVD-afspiller og se en
spillefilm, er det tæt på ikke at være ok, fordi lyden (på min
ihvertfald) er konstant efter det første 10-15 min = larm. Men det er
kun et lille irritationsmoment, i forhold til at man ikke får lov at se
den sidse tredjedel af filmen. - Kortfilm er fint

Jeg ved så ikke om man kan forvente det bedre?
Det er ikke ligefrem til sådanne formål jeg er blevet udstyret med
udstyret. Mere en sjov biting, der nogle gange vil kunne bruges
"seriøst".

> OK, det er altid en subjektiv betragtning, siger jeg, som er ret
> overfølsom overfor en pibende lyd, som vist kommer fra en blæser på
> grafikkortet (vistnok?)

Ja, hvis man var døv var problemet til at overse.
Jeg ved ikke hvad det er de blæser på.

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 31-03-02 23:23

Storm <Ninzen@ofir.dk> wrote:

> Under normal belastning/brug er det overhovedet ikke noget problem.
> Nu sidder jeg off-line (667 MHz) og læser i nogle mails og dokumenter,
> det er næsten lydløst, det meste af tiden _totalt_ lydløst.

Også min erfaring.

> Men det er
> kun et lille irritationsmoment, i forhold til at man ikke får lov at se
> den sidse tredjedel af filmen. - Kortfilm er fint

Mystisk! Har kun set to film på min - bare for at prøve det - det gik
fint nok hele vejen til slutningen - The Green Mile var dæleme den
længste mile, jeg har oplevet :)

> Jeg ved så ikke om man kan forvente det bedre?

Selvfølgelig kan du forvente bedre. Det skal da bare virke.

> Ja, hvis man var døv var problemet til at overse.
> Jeg ved ikke hvad det er de blæser på.

Jeg er tunghør - og det er generende - derfor er det noget irriterende,
at jeg skal høre på den højfrekvente piben hele tiden .... det kunne jeg
godt undvære.

Fra : Storm

Dato : 01-04-02 21:16

> [...]
>
> Jeg er tunghør - og det er generende - derfor er det noget irriterende,
> at jeg skal høre på den højfrekvente piben hele tiden .... det kunne jeg

Som sagt har jeg fået kigget lidt på min PowerBook manual her i dag, det
kan jeg anbefale. Det gir' lidt mere når man har haft dyret i nogen tid.

Støj - Som det er blevet foreslået af Kenneth - giv luft i bunden.
Lyd - jamen ja, der kan jo både sættes hovedtelefoner, ekstra højttalere
og stereoanlæg på. Jeg skal lige ha' forsket lidt i stikkene, dem er jeg
ikke god til.
Syn - jamen ja, jeg kan jo godt bruge den eksterne skærm selv om jeg har
sat Powerbooken i sleep og lukket den, bare jeg har ekstern
tastatur/mus.

Og så er der nogle fif til at spare på strømmen i batteridreven
tilstand. Jeg mener jeg kan huske du har været i tvivl om brugen af dit
batteri/strømforsyning.

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 02-04-02 16:54

Storm <Ninzen@ofir.dk> wrote:

> Som sagt har jeg fået kigget lidt på min PowerBook manual her i dag, det
> kan jeg anbefale. Det gir' lidt mere når man har haft dyret i nogen tid.

Det har du da ganske meget ret i .... men jeg har det ikke godt med
papirbundne vejledninger. Det er vist en eller anden form for allergi ?

> Støj - Som det er blevet foreslået af Kenneth - giv luft i bunden.

Ja, men er det i grunden (undskyld) ikke gammel viden? I en anden tråd
har jeg en 'slåskamp' gående angående støj fra blæseren på PB G4 (ingen
nvænt ingen glemt)

> Syn - jamen ja, jeg kan jo godt bruge den eksterne skærm selv om jeg har
> sat Powerbooken i sleep og lukket den, bare jeg har ekstern
> tastatur/mus.

Det lyder godt. Heldige dig.

> Og så er der nogle fif til at spare på strømmen i batteridreven
> tilstand. Jeg mener jeg kan huske du har været i tvivl om brugen af dit
> batteri/strømforsyning.

Ja, ja, ja, jeg véd det godt. Læs så den folder og alt det andet, Mich.
Men det virker nu godt nok, som det er. Jeg kræver en del lys på skærmen
og det er da enegikrævende. Men jeg vil altså ikke sidde i mørke ....
nå, nej, jeg vil ikke sidde i meget lys med en skærm der ikke kan lyse
igennem, hvis du forstår, hvad jeg mener.
Mht brugen af strøm og batteri. Du husker sørme godt, Ninzen. Jeg husker
måske ikke helt så godt, men jeg mener dog, at mine spørgsmål var rettet
imod den rette brug af batteriet: opladning 1. gang, daglig brug (læs:
bruge batteriet alene helt ned til sokkeholderne inden man starter en
genopladning? Det skulle man vist tidligere med batterier af en bestemt
slags .... Ni??? ... til mobiletelefoner. Det var møgirriterende). Det
havde noget med langtidsholdbarhed at gøre.
Aktuelt: jeg bruger PB'en på batteriet ... den er noget kønnere uden den
der livline ...... indtil den kræver noget strøm. Så plugger jeg den i
lysnettet.
Inden jeg skal ud af huset, lader jeg den helt op, og den kører fint i
f.eks. mine undervisningstimer eller præsentationer på batteriet alene.
Men den er så lidt 'tørstig', når jeg kommer hjem igen til livlinen.
Men jeg er stadigvæk i tvivl om det er den rette metode til at
vedligeholde et batteri på den rigtige måde. De trykte sider giver ikke
noget entydigt svar ;-(

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 31-03-02 21:34

mich.ottosen@post5.tele.dk (Mich. Ottosen) writes:

> [...]
> jeg har hørt blæseren i en 667 MHz ... den kører meget hyppigere og
> giver lidt mere lyd fra sig, men 'larm' ?

Hvis CPU'en har været belastet i en længere periode, og lufttilførslen
ikke er 100% i orden, så skifter den til højeste gear. SÅ larmer den.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 31-03-02 23:23

Thorbjørn Ravn Andersen <ravn@mac.com> wrote:

> Hvis CPU'en har været belastet i en længere periode, og lufttilførslen
> ikke er 100% i orden, så skifter den til højeste gear. SÅ larmer den.

Som tidligere skrevet: 550MHz larmer ikke - men det er sandt at 667 MHz
'kalder' oftere på sin blæser, end 550'eren gør.

Men, OK, betegnelsen larm er nok subjektiv :)

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 01-04-02 10:42

> Som tidligere skrevet: 550MHz larmer ikke - men det er sandt at 667 MHz
> 'kalder' oftere på sin blæser, end 550'eren gør.

Skal vi slås om det?

Lad PowerBooken være mavebio, helst med en ikke-DVD-film, og stil den
på en dyne og vent en times tid.

"Min" 500/550'er (kan ikke lige huske hvor meget) skifter til
jetjager-mode efter et stykke tid.
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Storm

Dato : 01-04-02 21:16

Thorbjørn Ravn Andersen <ravn@mac.com> wrote:

> Lad PowerBooken være mavebio, helst med en ikke-DVD-film, og stil den
> på en dyne og vent en times tid.

Nej, nej - nu har jeg haft tid til at læse lidt i min powerbook-manual
her i påsken, det var faktisk helt godt.

Der står bl.a. at du _aldrig_ må stille den på en pude eller en dyne,
for PowerBooken kommer af med sin varme via bunden, så du kvæler den og
sætter blæserne på overarbejde på den måde. Kenneth Løvholt har helt ret
når han foreslår at hæve den lidt fra bordet.

- Hæng den op over sengen eller find en høj stålholder til et ildfast
fad, sæt PowerBooken over, læg en tallerken underneden, i tallerkenen
kommer du en et fryseelement, og for at tage kondensen, ligger du et
vidskestykke henover :-/

Eller...

--
Venlig hilsen Nina Storm P.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 01-04-02 21:34

Ninzen@ofir.dk (Storm) writes:

> [...]
> sætter blæserne på overarbejde på den måde. Kenneth Løvholt har helt ret
> når han foreslår at hæve den lidt fra bordet.

Jeg er udmærket godt klar over at den bliver for varm. Min pointe var
at SÅ starter blæseren i højgear, og det larmer.

Det skal dog også siges at selv når maskinen er hævet fra bordet, og
lokalet er normalt tempereret, begynder blæseren efter en kort periode
at gå igang. Dette er med almindeligt arbejde med Java-programmer.

> [...]
> fad, sæt PowerBooken over, læg en tallerken underneden, i tallerkenen
> kommer du en et fryseelement, og for at tage kondensen, ligger du et

Permanent tilslutning i dybfryseren. Det skulle vel kunne gøre det.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 02-04-02 16:54

Thorbjørn Ravn Andersen <ravn@mac.com> wrote:

Jeg har lidt bøvl med TDCs dtext.new.tel.dk, så je gkan ikke sige, at
jeg har set Kenneths indlæg. Jeg har osse (næsten) afvist Thorbjørns
forslag til pudekamp, men indlæggene er her vist ikke?

Th RA skrev:
> [...]
> lokalet er normalt tempereret, begynder blæseren efter en kort periode
> at gå igang. Dette er med almindeligt arbejde med Java-programmer.

Med henvisning til et andet indlæg: jeg synes ikke, at det _larmer_ og
min maskine er ikke hævet mere end de fire små gummi(?)dutter under
PB'en giver plads til.
Til gengæld har jeg ikke prøvet det der med Java. Det er sikkert ret
krævende af maskinen, ikke? Jeg vil i hvert fald ikke anbefale nogen
herinde, at de hælder kaffe på computeren.
Som stor tilhænger af Espresso med lidt sukker i, kan jeg sige, at det
kan skade maskinen ganske gevaldigt. Og det hjælper ikke noget som helst
at hælde den lille skarpe (Calva eller Vecchia Romagna) ned i tastaturet
efterfølgende ....

> Permanent tilslutning i dybfryseren. Det skulle vel kunne gøre det.

Så får du da alt for stive og kolde fingre, gør du ikke? Har du prøvet
det? :)

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 02-04-02 21:13

> [...]

> krævende af maskinen, ikke? Jeg vil i hvert fald ikke anbefale nogen
> herinde, at de hælder kaffe på computeren.

Jeg tror der er en process der koerer lidt hele tiden, selv naar der
ikke laves noget.

> [...]
> kan skade maskinen ganske gevaldigt. Og det hjælper ikke noget som helst
> at hælde den lille skarpe (Calva eller Vecchia Romagna) ned i tastaturet

En jeg kender haeldte oel i sin PC. Det kunne den ikke lide.

> Så får du da alt for stive og kolde fingre, gør du ikke? Har du prøvet
> det? :)

Det er mere generende at fingrene fryser fast paa pegepladen.

Hvad man ikke GOER for at faa fred og ro.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 02-04-02 22:10

Thorbjoern Ravn Andersen <ravn@mac.com> wrote:

> Jeg tror der er en process der koerer lidt hele tiden, selv naar der
> ikke laves noget.

Nu er jeg meget mystificeret?! Men måske har det noget med Java at gøre?
Jeg kender ikke Java ....

> En jeg kender haeldte oel i sin PC. Det kunne den ikke lide.

Det _er_ jo et tænkt eksempel fra min side. Normalerweise hælder jeg de
nævnte flydende sager i halsen (helst) ....

> Det er mere generende at fingrene fryser fast paa pegepladen.

Jeg har tidligere udtrykt min afsky for 'pegepladepædagogik' her i
gruppen .... men en ekstern mus vil næppe hjælpe dig? Medmindre du har
en cordless? Oven på fryseren sammen med din eksterne skærm og et
tastatur, så skulle du vel være godt hjulpet?

> Hvad man ikke GOER for at faa fred og ro.

En masse. Men nu giver det vist anledning til alt for meget OT snak,
ik'? Når jeg tænker på slikgnaskende tilskuere i biffen, når jeg tænker
på .... nå, nej, det gør jeg ikke.

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 02-04-02 22:30

> Nu er jeg meget mystificeret?! Men måske har det noget med Java at gøre?
> Jeg kender ikke Java ....

Naeh, det behoever du da heller ikke. Word er fint til dig.

> Det _er_ jo et tænkt eksempel fra min side. Normalerweise hælder jeg de
> nævnte flydende sager i halsen (helst) ....

Han braendte ogsaa bundkortet af. Han havde overset i sin
haartoerrertoerring at der var vaeske i bunden af PCI-slottene. Big
badaboom.

> [...]
> en cordless? Oven på fryseren sammen med din eksterne skærm og et
> tastatur, så skulle du vel være godt hjulpet?

Hvordan vil du tilslutte den eksterne skaerm?

> En masse. Men nu giver det vist anledning til alt for meget OT snak,
> ik'? Når jeg tænker på slikgnaskende tilskuere i biffen, når jeg tænker
> på .... nå, nej, det gør jeg ikke.

Man kan jo klappe dem en med tiBooken (hvis den kan holde til det) og
s[ er vi prompte ontopic igen.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 02-04-02 16:54

Thorbjørn Ravn Andersen <ravn@mac.com> wrote:

> Skal vi slås om det?

Nej, da, du må ikke slå på folk der bærer briller (det ville du kunne
overtyde dig selv om, at jeg gør, hvis bare jeg kunne få det sk...
x-face til at virke)

> Lad PowerBooken være mavebio, helst med en ikke-DVD-film, og stil den
> på en dyne og vent en times tid.

Jo, jo, men så har du jo også lukket op for fuld ydelse på cpu'en (eller
hvad det nu er?) og lukket ned for ventileringen med bunden af puteren
på et blødt underlag. Du behøver næppe vente en times tid :)

> "Min" 500/550'er (kan ikke lige huske hvor meget) skifter til
> jetjager-mode efter et stykke tid.

Igen: Det er meget personligt, men jet-jager mode lyder alt for voldsomt
til mine oplevelser med 550MHz ...

--
Med venlig hilsen,
Mich. Ottosen

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 02-04-02 21:11

> Nej, da, du må ikke slå på folk der bærer briller (det ville du kunne
> overtyde dig selv om, at jeg gør, hvis bare jeg kunne få det sk...
> x-face til at virke)

Jeg har ogsaa briller, men derfor maa jeg alligevel ikke slaa paa
nogen der er mindre end mig selv. Det traels.

Bruger du teleslynge???

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 02-04-02 22:10

Thorbjoern Ravn Andersen <ravn@mac.com> wrote:

> Jeg har ogsaa briller, men derfor maa jeg alligevel ikke slaa paa
> nogen der er mindre end mig selv. Det traels.

Det var dejligt at høre, for det var nemlig min begrundelse nummer to,
hvis den med brillerne ikke virkede ...

> Bruger du teleslynge???

Jeg er ikke helt med på, hvad sådan en fætter er. Men hvis det er den
slynge som David brugte til at smide dummekassen ud fra 5. sal, eller
var det i skallen på Goliath?, så jo: Jeg bruger teleslynge ... men får
ikke (våben)tilladelse af mit livs direktør

Og bare for at drille: Nej, en PB G4 550Mhz har ikke nogen larmende
blæser. Den hvisler bare lidt diskret, når den endelig går i gang .....
så _jeg_ er glad for min koffeinfri tiBook !

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 02-04-02 22:28

> Det var dejligt at høre, for det var nemlig min begrundelse nummer to,
> hvis den med brillerne ikke virkede ...

En interessant holdning til tingene. VIrkede den ogsaa i folkeskolen?

> [...]
> var det i skallen på Goliath?, så jo: Jeg bruger teleslynge ... men får
> ikke (våben)tilladelse af mit livs direktør

Det kunne ellers forkalre hvorfor du ikke kan hoere den snurrer.

> Og bare for at drille: Nej, en PB G4 550Mhz har ikke nogen larmende
> blæser. Den hvisler bare lidt diskret, når den endelig går i gang .....
> så _jeg_ er glad for min koffeinfri tiBook !

Glaed dig over at du har masser af hestekraefter endnu i maskinen!
Saa kan du klare et par nye IE versioner uden problemer.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Michael Holm

Dato : 29-03-02 22:46

Storm <Ninzen@ofir.dk> wrote:

> [...]
> penge retur.
>
> Når der er gået en halv times tid larmer Tibookens blæsere så meget at

jeg har ikke prøvet at se via en extern skærm, men vi har med stor
fornøjelse i flytterodet set Shrek op til flere gange, uden dine
ovennævnte eller andre problemer ! (har været sat i stik) Tibook 400
(el. er det 450?) OS X (10.1.3)

--
Michael Holm
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Kenneth Løvholt /FKC~

Dato : 31-03-02 08:21

Ninzen@ofir.dk writes:

>Men hvis man vil bruge sin bærbare som DVD-afspiller og se en
>spillefilm, er det tæt på ikke at være ok, fordi lyden (på min
>ihvertfald) er konstant efter det første 10-15 min = larm.
Har du prøvet at lægge noget under TiBook'en så den bliver løftet lidt fra
bordet og der kommer mere luft ind under? Det køler den bærbare og
forhindrer måske at blæseren går i gang. Det hjælper ihvertfald meget på
en Pismo.

Prøv også at sætte et sæt hovedtelefoner i, det giver en hel anderledes
fantastisk lydoplevelse. (og holder andre lyde som blæsere etc. ude)

> Men det er
>kun et lille irritationsmoment, i forhold til at man ikke får lov at se
>den sidse tredjedel af filmen. - Kortfilm er fint
Jeg har efterhånden set en hel del Blockbuster film, og kun to gange har
jeg haft et problem magen til dit. Og siden det sker så sjældent, så
tilskriver jeg det DVD skiven. Men indrømmet, det er irriterende at Apples
DVD Player ikke kommer med en ordentlig fejlmeddelelse i stedet for blot
at gå i stå.

Mange hilsener,

Kenneth Løvholt

Fra : Ben Knudsen

Dato : 01-04-02 18:20

Ninzen@ofir.dk writes:
>Er det bare sådan det er, eller er der noget jeg kan gøre ved det?

Jeg har flere gange oplevet, at bestemte film er gået død (som du
beskriver) på min pismo. Hver gang det samme sted i filmen - problemet
optræder kun med bestemte film og oftest på billige/piratkopierede
hongkong-dvd'er. Andre film kører upåklageligt time after time. Jeg gætter
på at Apples dvd-software (eller drev) er følsom over for småfejl på
skiverne...

Selv har jeg besluttet at købe en billig stand-alone afspiller (de kan fås
for 1500,-) og nøjedes med at bruge powerbookens dvd-afspiller i toget og
sengen. Fordele: fjernbetjening, nul computerstøj, nul kabelroderi, nul
dødt batteri og hey, så kan den dublere som mp3-cdafspiller

Mvh Ben

Fra : Storm

Dato : 01-04-02 21:16

Ben Knudsen <ben@net.dialog.dk> wrote:

> [...]
> sengen. Fordele: fjernbetjening, nul computerstøj, nul kabelroderi, nul
> dødt batteri og hey, så kan den dublere som mp3-cdafspiller

Ja, det tror jeg også bliver løsningen - engang.

--
Venlig hilsen Nina Storm