"Brian igen igen" ???
Fra : Brian Hansen

Dato : 30-01-01 18:47

Hey...

Hvem har lavet subj?
Hvordan og hvorledes kan det skaffes?

--
M.v.h.

Brian Hansen.

Fra : Frynse

Dato : 30-01-01 19:14

> Hvem har lavet subj?
> Hvordan og hvorledes kan det skaffes?

Hvis det er ham der havde noget med "De ska' ha' nogen bank!!!!!", så var
det Peter "Hvem vil være millionær" Kær der lagde stemme til.

Jeg kan huske at der blev udgivet en Brian Igen-Igen single, men hvordan den
fremskaffes ved jeg ikke. Du skal nok ned til din lokale pladepusher og
spørge dig frem

/lars

Fra : nikolaj borg

Dato : 30-01-01 19:25

Den Tue, 30 Jan 2001 18:14:14 GMT, skrev "Frynse" <7er@cyanide.dk>:

>Hvis det er ham der havde noget med "De ska' ha' nogen bank!!!!!", så var
>det Peter "Hvem vil være millionær" Kær der lagde stemme til.

Mere overordnet var det DR's P3's satirehold der opfandt Brian. Hvis
jeg ikke husker helt galt var det prgrammet "Det der om søndagen", men
jeg er ikke sikker. Prøv evt. at kontakte DR.

/Nikolaj

Fra : Chris

Dato : 31-01-01 08:20

On Tue, 30 Jan 2001 19:24:52 +0100, nikolaj borg <nikolSPAM@jborg.dk>
wrote:

>Mere overordnet var det DR's P3's satirehold der opfandt Brian. Hvis
>jeg ikke husker helt galt var det prgrammet "Det der om søndagen", men
>jeg er ikke sikker. Prøv evt. at kontakte DR.

Faktisk hed udsendelsen "Kær, Gad, Fogtdal og Rasmussen".
De lavede også en anden sej satire klassiker ud over Brian Igen Igen:
"Fars lille Linda-pige".

Er der nogen der kan huske den?

kh
Chris

Fra : nikolaj borg

Dato : 31-01-01 11:14

Den Wed, 31 Jan 2001 07:19:50 GMT, skrev dsl3353@vip.cybercity.dk
(Chris):

>Faktisk hed udsendelsen "Kær, Gad, Fogtdal og Rasmussen".
>De lavede også en anden sej satire klassiker ud over Brian Igen Igen:
>"Fars lille Linda-pige".
>
>Er der nogen der kan huske den?

Lyder bekendt. Var det ikke også dem, der lavede Nynne? Hun var helt
vildt sej :)

Og var det ikke dem, der til sidst slog alle deres stjerner ihjel i
sidste afsnit?

Er det her iøvrigt overhovedet den rigtige gruppe?

/Nikolaj

Fra : Hauge

Dato : 30-01-01 20:10

Hejsa

"Frynse" <7er@cyanide.dk> wrote in message
> Jeg kan huske at der blev udgivet en Brian Igen-Igen single, men hvordan
den
> fremskaffes ved jeg ikke. Du skal nok ned til din lokale pladepusher og
> spørge dig frem

Den er på en CD kaldet Vinyl Hits (blå omslag), jeg har selv haft den lånt
på biblioteket for et par år siden.
Der er også den gode Politiker Rap på.. Op af brøndens klare vand, trækker
jeg min t...

Mvh Hauge