Return To Castle Wolfenstein
Fra : Carsten L

Dato : 29-03-02 13:37

Hej jeg har fået downloadet Return To Castle Wolfenstein det så ud til at
virke i første omgang men efter jeg fik det instaleret kunne det ikke åbne
en fil da jeg prøvede at gå ind i det. Den skrev sådan: GLW_StartOpenGL
( ) - Could not load OpenGL subsystem. Dette skrev den hvis man prøvede at
åbne multiplayer og singleplayer version af spillet. Hvad skal jeg nu gøre
en der kan hjælpe???

Daniel

Fra : Lars Stokholm

Dato : 29-03-02 13:39

In dk.spil.computer, Carsten L wrote:

>Hej jeg har fået downloadet Return To Castle Wolfenstein

Ikke her nej... Der ydes ikke support på stjålne spil herinde. Det er
ikke mine regler, men sådan er det.

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : MOA

Dato : 29-03-02 13:42

køb spillet originalt......så slipper du for problemer og støtter dem som
har lavet spillet, to fluer med et smæk

MOA

Fra : Santa Xcaze

Dato : 29-03-02 13:47

SNIP

> køb spillet originalt......så slipper du for problemer og støtter dem som
> har lavet spillet, to fluer med et smæk

Sludder det sikkert noget med open gl drivere, hvilket en original version
også ville ha gjort ;) ... Så det må du længere ud på landet med ....

Se min divx-afspiller
www.jazzcup.dk/temp/divx.htm
Santa Xcaze

Fra : Gjøl

Dato : 29-03-02 13:50

"MOA" <fup@ogsnyd.dk> skrev i en meddelelse
> køb spillet originalt......så slipper du for problemer og støtter dem som
> har lavet spillet, to fluer med et smæk

Du har helt sikkert heller ikke problemer med spillet ud over at du dør af og
til), jeg har aldrig haft de problemer som man tit læserom i nyhedsgrupper. Noget
andet er at det holder fint prisen i forretningerne, ses stadig til over 300 kr.

Fra : Carsten L

Dato : 29-03-02 14:08

Det er ikke ligefrem sjovt at få 100 kr. i lommepenge hver måned og så spare
sammen til at spil der koster 300,-
det bliver hurtigt mange penge.

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 29-03-02 14:28

On 29 mar 2002 Carsten L enriched usenet with:

> Det er ikke ligefrem sjovt at få 100 kr. i lommepenge hver måned
> og så spare sammen til at spil der koster 300,-
> det bliver hurtigt mange penge.

Du kunne måske få dig et arbejde. Det er det, vi andre gør.

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi

Si fractum non sit, noli id reficere

Fra : thor

Dato : 29-03-02 18:24

måske er han ikke gammel nok til det

Fra : Frost

Dato : 29-03-02 18:41

"thor" <thorjak@ofir.dk> wrote in message
> måske er han ikke gammel nok til det

Så må han lave en aftale med forældrene, ala at slå græsplanen for X kr.,
eller tage opvasken, eller....
Der er masser af muligheder for den spirende forretningsmand. ;)

Fra : mha

Dato : 30-03-02 23:18

On Fri, 29 Mar 2002 13:37:06 +0100, "Carsten L"
<carstenL@post2.tele.dk> wrote:

> [...]
>åbne multiplayer og singleplayer version af spillet. Hvad skal jeg nu gøre

jeg tror det er dit grafikkort det er galt med

Fra : Mogens

Dato : 31-03-02 00:58

> [...]

>åbne multiplayer og singleplayer version af spillet. Hvad skal jeg nu gøre

Hej

Et helt almindeligt problem med nye spil.
Har selv lige haft samme problem med
Wolfenstein.

Opdater driverne til dit grafikkort. Så er
problemet løst.

Mvh Mogens

Fra : Jonathan

Dato : 02-04-02 15:43

Problemet bliver løst med en upgrade af grafikdriverne. Jeg har set dette
før.