Noika 3310 Vibrator - Virker ikke ?
Fra : Erik Gildsig Poulsen

Dato : 30-01-01 18:18

Hejsa

Jeg har ligge købt en Nokia 3310 og har forgæves prøvet, at få vibratoren
til at virke! Vibrationssignalet er slået til. Er der noget som jeg gør
galt ?

Mvh
Erik

Fra : bebjo

Dato : 30-01-01 18:23

> Jeg har ligge købt en Nokia 3310 og har forgæves prøvet, at få vibratoren
> til at virke! Vibrationssignalet er slået til. Er der noget som jeg gør
> galt ?

Hvis den er under opladning virker vibratoren ikke.

-bebjo

Fra : Erik Gildsig Poulsen

Dato : 30-01-01 18:33

Hej bebjo

Tusind tak!!! så virker det.........

/Erik

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 13-02-01 11:04

Hej er der ingen af jer der gerne vil have et abbonomang til 0 kr om måneden
og aften priser til0,95 øre i min. dagspriser tl 1,89 sms til 40 øre og så
kan man ringe fra udlandet det er værd at tage med.. ikke

johnny@zybermail.dk

Fra : Henrik Hansen

Dato : 13-02-01 11:44

>Hej er der ingen af jer der gerne vil have et abbonomang til 0 kr om måneden
>og aften priser til0,95 øre i min. dagspriser tl 1,89 sms til 40 øre og så
>kan man ringe fra udlandet det er værd at tage med.. ikke
[...]

Jo tak...

[...]

- tag laderen ud af telefonen...