Baal rocker igen
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 28-03-02 16:16

Hejsa
Jeg var til koncert med Baal på Train igår. Det var starten på deres
første tour i 2 år.
De spillede kun numre fra Sensorama og The supreme machine, og så et
enkelt nummer fra Karaoke og Funtex.
Så som I kan regne ud var der rock på drengen!!
Det er fantastisk at dette band ikke er større i Dk. De spillede
røven ud af bukserne i 2 timer 15 min uden pause - og det var rock
hele vejen.

Der er ingen som Bjørn Fjæstad der i den grad kan lege med sit
publikum. Vanen tro fik han hele salen til at sætte sig ned på gulvet.
Ja jeg tror sgu han kunne have fået os til at lave et statskup
Man kunne mærke bandet var sulten efter at spille og spilleglæde
prægede hele koncerten
Denne aften var meget meget stor.

Jeg fatter stadig ikke hvorfor Virgin ikke bruger flere penge på at
promovere dette gude-band!!??

Morten
morten@NOSPAMbowman.dk

Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 30-03-02 08:54

> [...]
> Det er fantastisk at dette band ikke er større i Dk. De spillede
> røven ud af bukserne i 2 timer 15 min uden pause - og det var rock

Vi så dem i Odense i aftes. De var rigtig gode... Et godt rockband!

Selv om de kun spillede i ca. 1 time og 45 minutter her... *S*

--

Med Venlig Hilsen
Claus Ellegaard Skytte, 5750 Ringe.