REQ: Søge program (database)
Fra : JNE

Dato : 28-03-02 13:53

Hej NG!

Jeg søger et program hvor jeg kan lave en database (altså skrive en masse
navne ind og derefter søge i dem og se en liste over det).
Er der nogle som har et godt forslag til sådan et pogram???

På forhånd tak for hjælpen!

MVH
JNE

Fra : \(: Marlboro Man :\)

Dato : 28-03-02 14:21

"JNE" <icq@123789321.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> navne ind og derefter søge i dem og se en liste over det).
> Er der nogle som har et godt forslag til sådan et pogram???

www.google.com er din ven!

Kenneth

Fra : JNE

Dato : 28-03-02 22:21

Hmm jeg tror der er en misforståelse på mit spørgsmål! Jeg søger ikke en
hjemmeside hvor man kan søge efter navne og den slags... hehe!!! Jeg søger
et program hvor jeg selv skal lave den database som programmet skal søge i,
det vil sige at hvis jeg har en liste navne så skal man kunne indtaste
navnet og vupti så finder den navnet og viser en detaljer om personen!

På forhånd tak for hjælpen!

MVH
JNE

Fra : Deaster

Dato : 28-03-02 23:14

> [...]
> det vil sige at hvis jeg har en liste navne så skal man kunne indtaste
> navnet og vupti så finder den navnet og viser en detaljer om personen!

Og hvad har det med hardware at gøre? Jeg tror du får væsentligt mere held
med dit foretagende hvis du prøver en af software grupperne.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : \(: Marlboro Man :\)

Dato : 29-03-02 09:58

> [...]
> det vil sige at hvis jeg har en liste navne så skal man kunne indtaste
> navnet og vupti så finder den navnet og viser en detaljer om personen!

Jeg har overhovedet ikke misforstået dit spørgsmål!!!

Det spørgsmål du stiller hører ikke hjemme her, men i stedet for at FUTte
dig til en anden gruppe eller skrive OT, så henviser jeg dig til en god
søgemaskine der kan hjælpe dig med at finde den slags program du skal bruge.

Kenneth

Fra : Ove Kristensen

Dato : 29-03-02 07:45

"JNE" <icq@123789321.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG!
> Jeg søger et program hvor jeg kan lave en database (altså skrive en masse
> navne ind og derefter søge i dem og se en liste over det).

Du finder præcis det du skal bruge på efterfølgende link - så en god påske
til dig.

http://www.bean.dk/sanxware/

Med venlig hilsen

Ove.

Fra : JNE

Dato : 30-03-02 12:55

Ej, hvor er jeg dog klodset! Jeg undskylder mange gange mit OT spørgsmål det
er selvfølgelig rigtig det som "Deaster" siger, hvad dette indlæg laver
under hardware. Jeg havde måske lige glemt i 1½ sekundt hvad der var hvad!
Igen mange gange undskyld!

MVH
JNE

Fra : Henrik V Blunck