Lexmark Z23e fra Superbrugsen...noget værd~
Fra : Jacob E

Dato : 28-03-02 13:28

I denne uge har Superbrugsen haft denne printer på tilbud til 399,- og jeg
er hoppet på den.
Men inden jeg pakker den ud ville jeg lige høre om andre har købt den, og om
den er noget værd i forhold til andre printere i nogenlunde samme
prisklasse.

Med Venlig Hilsen

Jacob.

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 28-03-02 20:46

Prøv lige at se hvor meget patronerne til den koster... til min Lexmark 5000
er de monster dyre (Såvidt jeg husker ca. 500 kr)
MVH
Morten

Fra : Jacob E

Dato : 28-03-02 22:12

"Morten Lundstrøm" <semizealot@iname.com> skrev i en meddelelse
> Prøv lige at se hvor meget patronerne til den koster... til min Lexmark
5000
> er de monster dyre (Såvidt jeg husker ca. 500 kr)

Jeg håber ved grød ikke de er lis'så dyre til denne, da de sq ikke er ret
store!

Mvh Jacob

Fra : Michael Lund

Dato : 28-03-02 23:08

Prisen ligger omkring 300 - 325, så hvad med at købe en stak printere i
stedet.

http://www.amel.dk/produkter/liste.php?grp=72

søg efter z23 på denne side. (det er nær bunden).

Michael Lund