Hvilken blæk?
Fra : Ukendt

Dato : 28-03-02 04:40

Hejsa.

Min Xerox printer er løbet tør for blæk, og jeg vil gerne selv fylde
patronen igen.
Hvilken blæk skal jeg bruge?
Hvor fåes den?
Hvad koster den?

Med venlig hilsen
Nielsen

Fra : Bjarne Hansen

Dato : 28-03-02 09:44

Prøv www.hoergren.dk
Her finder du alle oplysninger vedr pris mm eller ring til ham.
Han er meget hjælpsom.

Har selv handlet med ham i næsten 3 år til min fulde tilfredshed.
Her køber jeg blæk i alle farver til min Epson Stylus Color 740 printer
i 250ml flasker.
Kvaliteten er på fuld højde med de dyre originalpatroner.
Men det er prisen til gengæld ikke.Du få ca 6-7 efterfyldninger
til samme pris incl sprøjteværktøj vejledning mm. Og med lidt
omhu og Fingerspitzengefühl er det meget nemt.

Mvh Bjarne