Manglende billedfiler på nettet???
Fra : Jens Didriksen

Dato : 27-03-02 23:09

Efter at jeg har rodet lidt med et andet grafikkort (som jeg selvfølgelig
ikke kunne få til at virke ordentligt), har jeg bemærket at nogle typer
billeder ikke kan vises i browseren!? desuden kan nogle typer hyperlink
heller ikke vises.

Hvad i alverden er nu det - og hvorfor er det kun nogle formater (aner ikke
hvilke) der kan vises mens at andre ikke kan? Der ser ikke ud til at være
nogen sammenhæng i problemet.

Mystisk...

Jeg har installeret mit gamle kort igen, men problemet er det samme. Desuden
kan jeg ikke komme ind på sider der kræver passwords (nej - ikke porno denne
gang...).

Jens

Fra : Rhythm

Dato : 28-03-02 13:58

"Jens Didriksen" <jens@didriksen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Desuden
> kan jeg ikke komme ind på sider der kræver passwords (nej - ikke porno

Det kan skyldes browseren hvis den er sat til ikke at vise en bestemt type
billeder.
Jeg har prøvet det. Jeg satte den bare tilbage til alm standard på denne
måde:
Åben egenskaberne for IE og så:
Avanceret og tryk Gendan standarder
Det hjalp hos mig.

Mvh
Rhythm

Fra : Madsen

Dato : 28-03-02 14:40

Jens Didriksen skrev:

> [...]
> bemærket at nogle typer billeder ikke kan vises i browseren!?
> desuden kan nogle typer hyperlink heller ikke vises.

Det kan blot være browserens cache der skal tømmes. Altså Temporary
Internet Files, men det kan også være visse billedfiler som ikke
længere er associeret med IE. Se f.eks. følgende link:
http://support.microsoft.com/search/preview.aspx?scid=kb;en-us;Q283807

Madsen.