Pump Rock
Fra : Max

Dato : 27-03-02 22:31

Hej

Jeg hørte lige begrebet "Pump Rock" i en sang, jeg erindre
udmærket udtrykket, men kan ikke sætte lyd på.

Nogen der kan sætte nogle navne på denne genre ??

Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-02 11:02

punk rock?

Fra : Max

Dato : 28-03-02 13:54

Hej Peet

> punk rock?

Selvfølgelig, man er sgu også ved at blive lidt halvgammel, hørelsen
og opfattevnen er ikke hvad den har været, det har den for øvrigt aldrig været :)

Nå, nogle punk rock navne så ??????

Mvh Max

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 28-03-02 14:07

"Max" <max_jens@post9.tele.dk> wrote in message
> [...]
>
> Selvfølgelig, man er sgu også ved at blive lidt halvgammel, hørelsen
> og opfattevnen er ikke hvad den har været, det har den for øvrigt aldrig

Ramones.

Jacob

Fra : -A

Dato : 28-03-02 19:13

DenThu, 28 Mar 2002 14:07:17 +0100, kundgjorde:

>"Max" <max_jens@post9.tele.dk> wrote in message

>været :)

>Ramones.
Jeg ved ikke om de findes mere men danske Boghandle må være et rigtig godt bud
på genren.

Og hvorfor ikke også Electric Frankenstein?

Ellers nogen?

- A

Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 28-03-02 22:57

> Jeg ved ikke om de findes mere men danske Boghandle må være et rigtig godt
bud
> på genren.
Boghandle ville jeg nok mere kalde Grunge eller garage-rock... Men ang.
"nulevende" punk-bands er det nok mest Die Toten Hosen (D), Green Day (US),
eller Offspring(US). De to sidste må nok næsten kaldes "neo-punk"...

Ellers er der jo ting som Sex Pistols (UK), UK Subs (UK), eller herhjemme;
Brats, Lost Kids og Sods (Senere Sort Sol).

--

Med Venlig Hilsen
Claus Ellegaard Skytte, 5750 Ringe.

Fra : Jaredead

Dato : 28-03-02 16:47

Fra : Max

Dato : 28-03-02 17:15

Hej

Ja, nu begynder at dæmre i de små grå, tak for det.

Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-02 18:46

er det ikke punk?

Troede punk rock var sådan noget her:
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=C2770

Fra : kautaq

Dato : 28-03-02 16:41

Jaredead wrote:

The Damned,Sods,Angry Samoans,Dead Kennedys,Black Flag.:)=

Cockney Rejects, Sham 69, MDC (Millons of Dead Cops), Circle Jerks
Buzzcocks, U.K.Subs, Discharge, GBH, Lost Kids (Mek Pek), Fear,
Stiff Little Fingers, Swell Maps, The Clash, Sex Pistols, Crass,
Generation X (Billy Idol), Television Personalities, Freshly,
Siouxsie & the Banshees, Plasmatics, PIL, Gang of Four, Flipper,
War of Destruction, D.O.A., The Subhumans, Butthole Surfers,
Chrome, The Stranglers, Suicide, Chelsea, Abrasive Wheels, Scars,
The Varukers, ... er det nok nu?

--
Mike http://home2.inet.tele.dk/kautaq

Fra : Kasper Aae

Dato : 28-03-02 20:29

On Thu, 28 Mar 2002 13:53:31 +0100, "Max" <max_jens@post9.tele.dk>
wrote:

>Selvfølgelig, man er sgu også ved at blive lidt halvgammel, hørelsen
>og opfattevnen er ikke hvad den har været, det har den for øvrigt aldrig været :)
>
>Nå, nogle punk rock navne så ??????

Prøv "Bad Religion - Punk Rock Song" : )

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-02 23:57

> Prøv "Bad Religion - Punk Rock Song" : )
ja, jeg kom også i tanke om den sang da jeg læste den første post :)

"this is just a punk-rock song"

Fra : Max

Dato : 30-03-02 12:25

Hej alle

> "this is just a punk-rock song"

Jeg vil gerne takke alle der har hjulpet mig med at få støvet de
gamle kroge af i hukommelsen men hensyn til punk rock.

Mvh Max