Hvilket mobilos?
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-03-02 20:36

Hey

Hvis man kunne finde på at købe en ny mobilos, hvilken skulle man så vælge?

Nokia 6550

- Den indbyggede FM radio, er den i Stereo?

Ericsson T-66

- Er den skide hamrende smart?
- Den er ivertfald vildt lille

Ericsson T-65

- En billig fed telefon?

Fra : Anders Berg

Dato : 27-03-02 21:11

> Hey
>
> Hvis man kunne finde på at købe en ny mobilos, hvilken skulle man så vælge?
>

> Nokia 6550
>
> - Den indbyggede FM radio, er den i Stereo?

Den hedder 6510 :)

Ved ikke om radioen er i Stereo men den er ihvertfald suveræn. Bruger
min hver dag.
En rigtig fed lille telefon som kan en masse i et fedt design. Kan kun
sige godt om den.

Mvh. Anders

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-03-02 21:21

"Anders Berg" <vipberg@hotmail.com> wrote in message

> Den hedder 6510 :)

Ok da

> Ved ikke om radioen er i Stereo men den er ihvertfald suveræn. Bruger
> min hver dag.

Ok

Men så kan du vel også fortælle om den er i stereo. Hvis du ikke kan hære
den er i stereo, er den sikker i Mono

Hvad med modtageforholdene? Er det knas og bras her og altid?

Fra : Anders Berg

Dato : 27-03-02 21:54

> Men så kan du vel også fortælle om den er i stereo. Hvis du ikke kan hære
> den er i stereo, er den sikker i Mono

Jeg har intet at klage over lyden

> Hvad med modtageforholdene? Er det knas og bras her og altid?

Nej, når man bruger den i toget skifter den selvfølgelig engang imellem,
men ellers er den faktisk ret god. Synes det virker ret godt. Man kan jo
gemme 20 radiostationer, men desuden er den også ret hurtig til at auto
søge efter kanaler.

Mvh. Anders

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-03-02 22:04

> Jeg har intet at klage over lyden

Okey, synes bare det er lidt vigtigt at vide. Hvis jeg skulle bruge den som
FM radio... Købte for et stykke tid siden en SOny Bærbar FM radio. Det var
dog det værste lort, og så kostede den 700 kroner.

Så den blev venligst leveret tilbage.

Fra : Anders Berg

Dato : 27-03-02 22:25

> [...]
> FM radio... Købte for et stykke tid siden en SOny Bærbar FM radio. Det var
> dog det værste lort, og så kostede den 700 kroner.

Det kan jeg godt forstå. Jeg er ganske tilfreds med min. Plus at man jo
ALTDID har den på sig :)

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-03-02 15:49

> Det kan jeg godt forstå. Jeg er ganske tilfreds med min. Plus at man jo
> ALTDID har den på sig :)

Følger der headset med?

Jeg har været hele Roskilde og hele Høje taastrup igennem for Ericsson T-65.
Ingen har den.

Jeg sluttede "ruten" hos El-giganten. De havde den sørme T-65´eren til 999
kr. Jeg proppede mit eget simkort i telefonen, og lejede lidt med den. Jeg
synes tasterne er lidt halvdårlige...! Forresten fedt at El-giganten har de
rigtige telefoner på hylderne, samt opladet batteri. Nårr men de havde også
Nokia 6510 til 2899 Kr. De synes jeg er OK, måske jeg skal overveje denne...
Jeg kørte hjem igen, hvor den står anonceret til 2999 i den nye El-giganten
avis. Mpske de anoncere overpriser, end dem i har i butikkerne?

Men skal man købe headset som ekstraudstyr?

Fra : Kefka

Dato : 27-03-02 21:56

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

> Hvis man kunne finde på at købe en ny mobilos, hvilken skulle man så
vælge?

Ericsson T39m.

Mucho god telefon.

--
Kefka aka. Martin

To reach me use:
mm-at-anarki-dot-dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-03-02 22:01

"Kefka" <nospam@nymore.com> wrote in message

> Ericsson T39m.

Den skal jeg ikke have,,, stadig ericcsons gamle design

Fra : Kefka

Dato : 27-03-02 22:07

> Den skal jeg ikke have,,, stadig ericcsons gamle design

.... Som også er federe end de nye T65, T66 og T68....

--
Kefka aka. Martin

To reach me use:
mm-at-anarki-dot-dk

Fra : Brian Christensen

Dato : 27-03-02 22:52

Hvis du kan vente, ser den sonyericsson p800 spændende ud.