Cybercity...bøvl....?
Fra : Kirsten Lehd

Dato : 30-01-01 13:54

Jeg har bestilt et fastpris 120, og modtog papirer med kode, koblede på og
afprøvede i 2 dage med meget dårligt resultat.
Blev smidt af hvert andet øjeblik, og da jeg skulle hente en opdatering til
ICQ lykkedes det mig at være på 45 min, og blev så smidt af et øjeblik før
filen var hentet færdigt.
jeg opgav og slettede min adgang til Cybercity, skrev at jeg ikke ønskede
deres tilbud..........og nu mener de jeg først kan sige op med udgangen af
de 2 måneder !!!!
Jeg har modtaget flere tomme mail's fra dem, og ikke fra alle andre jeg
skriver med ?
Er det kun mig der oplever Cybercity så dårligt ?
mvh Kirsten

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-01-01 16:16

glem k-56 hos Wol og cc

Fra : Peter B. Juul

Dato : 30-01-01 16:31

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*spamcop*spamfilter.dk> writes:

> glem k-56 hos Wol og cc

husk v6 hos fdb og ds

Fra : Simon Skals

Dato : 30-01-01 17:58

It seems Bjarke Hansen wrote:
>glem k-56 hos Wol og cc

Nå? På en af CC's større dial-in-bokse er 1/3 af de pt. aktive kunder koblet
op med K56/V90.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 31-01-01 17:40

"Simon Skals" <spam@gid.dk> skrev i en meddelelse

> Nå? På en af CC's større dial-in-bokse er 1/3 af de pt. aktive kunder
koblet
> op med K56/V90.

Ok..

Hvad er gemmemsnits tiden, for hvert opkald?

Fra : Soeren Schroeder

Dato : 31-01-01 18:04

>koblet
>
>Ok..
>
>Hvad er gemmemsnits tiden, for hvert opkald?

En tilfældig box i Bagsværd,

V90/k56flex brugere. Gennemsnit sessionlængde: 32.5 minutter
En enkel fastpriskunde har v90'et i 9h25m

Gennemsnit TxEndDataRate:
V90: 43121 baud
K56flex: 39902 baud

--
Soeren Schroeder
SysAdm

Fra : Dennis Andersen

Dato : 30-01-01 18:38

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*spamcop*spamfilter.dk> wrote:

>glem k-56 hos Wol og cc

Hvorfor?

Mit 56k kører da fint hos World Online.

Dennis Andersen
deniande@12move.dk

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 31-01-01 00:42

In article <JUAd6.626$aE.5765@twister.sunsite.dk>, Bjarke Hansen wrote:
>glem k-56 hos Wol og cc

Saglig, underbygget og du har endda ramt lige plet.

Eller ej.

--
Andreas Plesner Jacobsen | Radioactive cats have 18 half-lives.
Der arbejder for WOL, |

Fra : Keld Broe

Dato : 30-01-01 22:50

> jeg opgav og slettede min adgang til Cybercity, skrev at jeg ikke ønskede
> deres tilbud..........og nu mener de jeg først kan sige op med udgangen af
> de 2 måneder !!!!

Hvis det ikke virker og du bliver smidt af ofte, og det ikke er hos dig
problemet er (virker dit modem ordentligt hos andre udbydere), så kan du
sagtens få sagt dit abonnement op.. Ring og snak med deres service...

Keld

Fra : Anders Jorga

Dato : 05-02-01 23:58

"Keld Broe" <kello@cool.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
kan du
> sagtens få sagt dit abonnement op.. Ring og snak med deres

Du skal bare ikke regne med at du kan få nyhedsgrupperne til at virke

Anders Jorga

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 09-02-01 16:26

Hej
Jeg har hele tiden haft tele.dk og det nåede jeg ikke at sige op,
(heldigvis)så jeg har nu taget Nettid hos dem istedet for, og har aldrig
problemer med at blive smidt af.
Nyhedsgruppe er jo ikke noget problem det har jeg jo hos Tele.dk.
mvh Kirsten Lehd

Fra : John Frandsen

Dato : 09-02-01 16:51

"Kirsten Lehd" <slaegt@slaegt.dk> skrev i en meddelelse

> (heldigvis)så jeg har nu taget Nettid hos dem istedet for, og har
aldrig
> problemer med at blive smidt af.
Næh, jeg har heller ikke problemer med at blive smidt af...
Jeg bli'r sgu smidt af hele tiden

--
mvh/regards John

Kom og tilmeld dit link på vores gratis Link-sider
http://fp.worldonline.dk/fpeisl27461 (u. pop-up)
http://go.to/agersoft (m. pop-up)