Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
TV Out probs med MX200
Fra : Freeloader

Dato : 27-03-02 13:56

Min kammerat har købt en computer med et GeForce 2 MX100/200 (mener jeg det
hedder). og Win XP Home Ed. Han vil gerne køre TVOut så han kan se dvd på
fjernsynet, så vi har hentet TVTool. Når vi skifter billedet over på tv'et
er det meget grumset. Man kan slet ikke rigtigt se det. Det er et hgelt nyt
Phillips tv, og vi bruger svhs, og har tjekket at det er den indgang der er
valgt på tv'et. Han er ikke på nettet endnu, så vi kunne ikke prøve med en
ny driver, men kan dette være skylden, eller er der en eller anden
instilling jeg har overset?

--
Venlig hilsen/Kind regards

Freeloader
Remove NOSPAM in e-mail adress when replying

Fra : z

Dato : 27-03-02 15:47

Når vi skifter billedet
> [...]
> så vi kunne ikke prøve med en ny driver, men kan dette være skylden,
> eller er der en eller anden instilling jeg har overset?

Har du prøvet at starte en film i full screen mode? den ser garanteret ikke
grumset ud.

Fra : Freeloader

Dato : 27-03-02 19:34

"z" <***kh@nospam.dk***> wrote in message
> Når vi skifter billedet
>
> Har du prøvet at starte en film i full screen mode? den ser garanteret
ikke
> grumset ud.

Det har jeg så ikke. det må jeg sige til ham. Herhjemme hos mig ser windows
jo perfekt ud når jeg smider det over på skærmen, med mit GeForce 2 GTS
Deluxe