Er du tv-2 fan (stor eller små) ?
Fra : Ingrid

Dato : 27-03-02 12:19

Så har du måske lyst til at være med i min tv-2 lytterundersøgelse ?

Du kan kigge forbi på : http://www.ingridonline.dk/tv2fan og melde dig der
hvis du synes ....

Go' påske !
Ingrid

DK Weblog : http://tv2blog.blogspot.com
Weblog : http://dutchindk.blogspot.com
HP : http://www.IngridOnline.dk
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeg ville gerne gi dig chancen
for at leve, mærke suset under stjernerne
bare en enkelt gang
Dø i armene på den du elsker
mens musikken spiller jeres sang
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Text : Steffen Brandt

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 28-03-02 15:24

Ingrid wrote:

> Så har du måske lyst til at være med i min tv-2 lytterundersøgelse ?
> Du kan kigge forbi på : http://www.ingridonline.dk/tv2fan og melde dig der
> hvis du synes ....

Opslag hører hjemme på dk.opslag.internet, eller noget i den retning.

og det er iøvrigt ikke velset/tilladt at have mere end 4 linier til slut,
efter sit navn.
Se linket nederst.

Mvh. Jørgen
--
Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-03-02 01:00

Jørgen Rasmussen <jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3CA3278B.9B1D3A25@aa.sa.dk...
> Ingrid wrote:

> og det er iøvrigt ikke velset/tilladt at have mere end 4 linier til slut,
> [...]
_____________________

Pjat - Skidt da med det. Så er der så meget som ikke er velset, men det er
kun af de 10 % af brugerne. Det hænger vi os ikke så meget i. Hvis vi skulle
det, ja så kunne 90 % af os nyhedsgruppebrugerne ikke være her.

Men angående tv2-undersøgelsen: Nej jeg vil ikke være med, men min mening om
tv2 har jeg givet udtryk for under dk.medier.tv. - haha
Prøv at kig der. jeg har lavet et oplæg hvor man kan stemme en tv-station
hjem. Det er jo så populært at stemme hjem.

Hilsen Åge

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 29-03-02 08:09

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i

> Pjat - Skidt da med det. Så er der så meget som ikke er velset,
> men det er kun af de 10 % af brugerne. Det hænger vi os ikke så
> meget i. Hvis vi skulle det, ja så kunne 90 % af os
> nyhedsgruppebrugerne ikke være her.

Sludder! De fleste kan fint finde ud af reglerne.

> [...]
> Prøv at kig der. jeg har lavet et oplæg hvor man kan stemme
> en tv-station
> hjem. Det er jo så populært at stemme hjem.

Du fatter som sædvanligt ikke en hujende fis: Når nu Ingrid i et
indlæg om TV2 i en *musik*-gruppe bl.a. citerer Steffen Brandt
(sanger i musikgruppen TV2), tror du så

1. at hun taler om TV-stationen/programmet TV2?

2. at hun hun taler om orkesteret (det kalder de sig) TV2?

Svar: Åbenbart 1.

Held og lykke med din hjernetransplantation - det vil helt klart
blive et fremskridt.

--
B-)
Købes: Originalt (gratis) analog-kort til DR2 & TV2-Zulu

Fra : Emil Rune

Dato : 29-03-02 17:11

"Bjørn Løndahl" <bear@flirt.dk> skrev i en meddelelse

> Held og lykke med din hjernetransplantation - det vil helt klart
> blive et fremskridt.

LOL!
Men helt ærligt; så tror jeg sgu ikke rigtig der er noget håb for Hr.
Halldorsson...

Emil

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 29-03-02 20:00

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> wrote in message

> Opslag hører hjemme på dk.opslag.internet, eller noget i den retning.

jajaja ... nu er der ikke så mange NG'er der handler om musik, og mon ikke
vi overlever at læse hendes indlæg her, Hr. Netbetjent ...

> og det er iøvrigt ikke velset/tilladt at have mere end 4 linier til slut,
> efter sit navn.

Nej, og hvad så!?!

mvh
Kim Frederiksen

Fra : Lars Stokholm

Dato : 29-03-02 20:06

In dk.kultur.musik, Kim Frederiksen wrote:

[snip]

>Nej, og hvad så!?!

Der er faktisk noget om det. Tænk på de mennesker der måtte have en
langsom forbindelse.

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 31-03-02 22:27

"Lars Stokholm" <larsstokholm@mail.dk> wrote in message

> Der er faktisk noget om det. Tænk på de mennesker der måtte have en
> langsom forbindelse.

Den skal GODT nok være langsom for at blive tvunget i knæ af 5 liniers
tekst.

mvh
Kim Frederiksen

Fra : Ingrid

Dato : 01-04-02 23:24

Var I klar over at det handlede om tv-2 altså dem med Steffen Brandt ?!?

Det hører helt sikkert under dk.kultur.musik !

Ingrid
http://www.ingridonline.dk/tv2fan