Serverudvidelser
Fra : Lina L

Dato : 27-03-02 10:59

Hej...
Jeg vil gerne vide, om det er muligt at lægge en hjemmeside på nettet til en
server, der ikke har frontpage serverudvidelser - altså, behøver man så et
FTP-program, kan man så stadig oploade siden i FrontPage?

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 27-03-02 12:23

"Lina L" <lind@nomail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> server, der ikke har frontpage serverudvidelser - altså, behøver man så et
> FTP-program, kan man så stadig oploade siden i FrontPage?

Ja, du kan godt lave en hjemmeside med FP, og uploade den til en server uden
FP-extensions . Du sklal dog bruge et ftp-program til det så, eks.
http://www.smartftp.com/ som jeg synes er rigtig godt - og gratis
Venlig hilsen - -Arne

Fra : Knut T. Kvittingen

Dato : 27-03-02 12:39

"Lina L" <lind@nomail.dk> skrev i melding
> [...]
> server, der ikke har frontpage serverudvidelser - altså, behøver man så et
> FTP-program, kan man så stadig oploade siden i FrontPage?

FrontPage har innebygget FTP-publisering. Du skriver i
publisering-adressefeltet: ftp://ftp.dinserver.dk Dersom du har laget
Web-området i FrontPage er dette er en enklere og bedre måte å publisere på
enn ved å benytte et annet FTP program. Hilsen Knut

Fra : John Vedsegaard

Dato : 09-04-02 10:59

Det er muligt - ja, men visse funktioner i FP er uanvendelige f.eks.
gæstebogen. Da det kræver M$-frontpage serverudvidelser.
Så tænk lidt over hvad du har på din side.
John