Afsendelse mislykkedes: 441 435 Duplicate
Fra : Madsen

Dato : 26-03-02 23:09

Hej,

Jeg får ret tit en fejlmeddelelse fra Hamsterne med følgende
indhold:

2002-03-26 22:57:02 {830} {newsjobs news.cis.dfn.de} Afsendelse
mislykkedes: 441 435 Duplicate
<Xns91DDE97464A6Ecopy.if.you.wish@madsen.tdcadsl.dk> (578.msg)

I Program Files\Hamster\Groups\News.Err ligger der så en kopi af
meddelelsen som ikke er blevet sendt, men der er altså røget et
indlæg afsted, for jeg kan som regel se det ude i gruppen med det
samme, men hvorfor gør den det mon?
Ovenstående message-id er i hvert tilfælde nået frem hvis man
prøver at søge på det, så jeg undrer mig over hvorfor det ligger
i min News.Err-mappe også.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 26-03-02 23:10

Madsen skrev:

> Jeg får ret tit en fejlmeddelelse fra Hamsterne

Nej, det er ikke blevet til flere. Jeg mente Hamsteren. :)

Madsen.

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 26-03-02 23:51

Madsen skrev:

>Nej, det er ikke blevet til flere. Jeg mente Hamsteren. :)

Det ville jo ellers forklare det, hvis hamstrene sendte omkap.

Du er sikker på, din læser ikke sender dobbelt til Hamster?

En dansk gennemgang af Hamsterens opsætning:
http://www.kajsvenningsen.dk/opsat/ham-01.shtml

Fra : Madsen

Dato : 27-03-02 01:29

Kaj Svenningsen skrev:

> Det ville jo ellers forklare det, hvis hamstrene sendte omkap.

Men nej, der er ikke flere hamstere. ;)

> Du er sikker på, din læser ikke sender dobbelt til Hamster?

Muligvis er det Xnews og det er også den jeg mistænker, men jeg
sender ikke to gange med den. Ikke bevidst i hvert tilfælde.
Om den så har fået lidt dug på hjernen, skulle ikke undre mig.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 01-04-02 12:52

Kaj Svenningsen skrev:

> Du er sikker på, din læser ikke sender dobbelt til Hamster?

Jeg er faktisk ved at tro at det har været min egen skyld.
Nogle gange har jeg den dårlige vane at jeg klikker på 'Send Now'
med musen i stedet for at trykke F8 som gør det samme. Noget tyder
på at jeg måske kommer til at klikke på 'Send Now' to gange, men
jeg er ikke 100 % sikker på den påstand endnu. Jeg har blot ikke
oplevet problemet med dobbelte indlæg siden jeg undlod at røre den
mus når jeg vil sende.

Madsen.

Fra : Dino

Dato : 27-03-02 10:54

Den 26-3 2002 skrev Madsen i dk.edb.internet.software.mail+news:

> [...]
> meddelelsen som ikke er blevet sendt, men der er altså røget et
> indlæg afsted, for jeg kan som regel se det ude i gruppen med det

Bruger du noget Hamster add-on, såsom Morver, Korrnews eller lignende?

--
Dino

Spelling inspected prior to transmission.
Any errors occured en route.

Fra : Madsen

Dato : 27-03-02 13:29

Dino skrev:

> Bruger du noget Hamster add-on, såsom Morver, Korrnews eller
> lignende?

Nej, det gør jeg ikke.

Madsen.