Askepot
Fra : Dennis Lange

Dato : 26-03-02 22:17

Hej Ng.

Er der nogen der ligger inde med den danske tekst til musenes sang i
Disney's Askepot? Altså den der starter med "kom så piger kom så drenge, det
kan ikke vare længe..."

I så fald ville jeg blive glad hvis i gad poste den.
--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...

Fra : Chano Andersen

Dato : 27-03-02 00:57

On Tue, 26 Mar 2002 22:16:49 +0100, Dennis Lange <dblng@hotmail.com> enlightend everyone in dk.kultur.musik with:
>Er der nogen der ligger inde med den danske tekst til musenes sang i
>Disney's Askepot? Altså den der starter med "kom så piger kom så drenge, det
>kan ikke vare længe..."

Længe leve google :)

Mon ikke det er denne her du søger?

http://www.geocities.com/mash_malene/musikarkiv/dansk/musenes-arbejdssang.txt

--
Chano Andersen (chano@mrfunny.yi.org)
Nikki Webster's single Strawberry Kisses udgives i Danmark

Fra : Dennis Lange

Dato : 27-03-02 10:33

"Chano Andersen" <spamtrap@mrfunny.yi.org> skrev i en meddelelse
> On Tue, 26 Mar 2002 22:16:49 +0100, Dennis Lange <dblng@hotmail.com>
enlightend everyone in dk.kultur.musik with:

> [...]

Super. Tusind tak. Havde ellers været omkring google, men åbenbart ikke
grundig nok...