A-law format til PCM...
Fra : Kristian V. Jensen

Dato : 26-03-02 19:29

Hejsa..

Hvordan laver jeg et wave a-law format til wave PCM format.. ???

Hvilket program til at konvatere ???

Bedste hilsner
Kristian V. Jensen

Fra : Rhythm

Dato : 26-03-02 21:57

"Kristian V. Jensen" <vestergaardj@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa..
>

> Hvordan laver jeg et wave a-law format til wave PCM format.. ???
>
> Hvilket program til at konvatere ???
>

> Bedste hilsner
> Kristian V. Jensen

Hvad er a-law format ? Det har jeg godt nok aldrig hørt om før.

Mvh
Rhythm

Fra : Chano Andersen

Dato : 27-03-02 00:55

On 26 Mar 2002 18:28:59 GMT, Kristian V. Jensen <vestergaardj@mail.tele.dk> enlightend everyone in dk.kultur.musik with:
>Hvordan laver jeg et wave a-law format til wave PCM format.. ???

Åben filen, og gem den i det nye format.

>Hvilket program til at konvatere ???

Cool Edit Pro kan klare det.

--
Chano Andersen (chano@mrfunny.yi.org)
Nikki Webster's single Strawberry Kisses udgives i Danmark

Fra : Kristian V. Jensen

Dato : 27-03-02 11:01

spamtrap@mrfunny.yi.org (Chano Andersen) wrote in

> [...]
> <vestergaardj@mail.tele.dk> enlightend everyone in dk.kultur.musik
> with:
>
> Åben filen, og gem den i det nye format.

Ja men nu er det bare sådan med cooledit at den først skal åbne filen (som
fyler over 2 gb) så skal den kopiere filen (det er 2 gb mere) og så skal
den gemme filen igen (2gb igen)....

Er der ikke andre programmer hvor man kan lave et wave format til et andet
???

Bedste hilsner
Kristian V. Jensen

Fra : Chano Andersen

Dato : 27-03-02 12:18

On 27 Mar 2002 10:01:12 GMT, Kristian V. Jensen <vestergaardj@mail.tele.dk> enlightend everyone in dk.kultur.musik with:
>Ja men nu er det bare sådan med cooledit at den først skal åbne filen (som
>fyler over 2 gb) så skal den kopiere filen (det er 2 gb mere) og så skal
>den gemme filen igen (2gb igen)....

Tager da ikke så lang tid ;)

>Er der ikke andre programmer hvor man kan lave et wave format til et andet?

HMmm.. Den der lille audio recorder ting i windows kan faktisk også
konvertere den... Prøv... Om ikke andet så er det da et lille gratis program
;)

Fra : John K

Dato : 27-03-02 17:39

> Hvordan laver jeg et wave a-law format til wave PCM format.. ???
>
> Hvilket program til at konvatere ???

Goldwave.

Mvh

John K