E-Mail
webnoob 5265
"Sv:" -> "Re" ? Hvor var nu opskriften hen~
Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 30-01-01 08:53

Jeg har lige læst de sidste 120 indlæg uden at finde det...

Hvem har adressen på opskriften til at ændre "Sv:" til "Re:" så man kan få
sine indlæg vist i følge RFC1036 (nødvendigt f.eks. på sunsite.dk)

Mvh. NKJensen

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 30-01-01 09:54

nkj@manbw.dk (Niels Kristian Jensen) skrev i
<90395F106nkjmanbwdk@172.16.1.41>:

>Jeg har lige læst de sidste 120 indlæg uden at finde det...
>
>Hvem har adressen på opskriften til at ændre "Sv:" til "Re:" så man kan
>få sine indlæg vist i følge RFC1036 (nødvendigt f.eks. på sunsite.dk)

Jeg fik et tip per mail som I andre også skal have:

http://news.worldonline.dk/#56

Kort sagt: Opdater til nyere OE version hvor Microsoft har rettet fejlen.

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 30-01-01 11:28

Niels Kristian Jensen <nkj@manbw.dk> skrev...
> Kort sagt: Opdater til nyere OE version hvor Microsoft har rettet fejlen.

En glimrende ide, man skal bare huske at sætte et flueben ud for "Brug
engelske brevhoveder" i indstillingerne.

Den side du efterlyste kunne godt være http://www.whitehat.dk/oe men
den er desværre ikke oppe at køre ordentligt endnu bla. kan filerne på
siden endnu ikke downloades.
--
Mvh. Morten

http://miljokemi.dk

Fra : Rudi Stegen

Dato : 30-01-01 15:38

Men den er hér: http://home.chello.no/bmork/oefix.exe

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-01-01 16:52

30 Jan 2001 08:53:03 +0100, skrev nkj@manbw.dk (Niels Kristian
Jensen):

>Jeg har lige læst de sidste 120 indlæg uden at finde det...

Hvis du havde kigget i den rigtige gruppe, havde du fundet flere svar.

OE har sin egen gruppe, som nævnt i min signatur.

med venlig hilsen
Knud
--
Bruger du Outlook Express?