Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
24 timers foto konkurrence
Fra : Simon Veith Reinholt

Dato : 25-03-02 22:17

Hej..

Jeg er sikker på at der er en masse i denne gruppe der kan fortælle mig
hvem/hvad der arrangerer den der 24 timers foto konkurrence i København om
sommeren.....ikk'? :) Evt. et link. Sidste år opdagede jeg den først dagen
efter da der var en reportage i en avis. :/
Er der andre fotokonkurrencer i hovedstadsområdet eller på internettet på
denne tid af året? (Ikke at det skal være særlig professionelt - det kunne
bare være sjov at være med :)

mvh Simon

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 25-03-02 22:48

Simon Veith Reinholt wrote:

> Er der andre fotokonkurrencer i hovedstadsområdet eller på
> internettet på denne tid af året? (Ikke at det skal være særlig
> professionelt - det kunne bare være sjov at være med :)

På denne side http://www.photo-gallery.dk/side-04.htm finder du links
til det du efterlyser + en hel del mere - håber du har en flat-rate forbindelse...:)

Fra : Per F Andersen

Dato : 25-03-02 23:58

> [...]
> denne tid af året? (Ikke at det skal være særlig professionelt - det kunne

http://www.fotomarathon.dk/ er det der afvikles i København. Næste gang
17.8.2002

http://www.odense-fotomarathon.dk/ 1.6.2002

http://www.photomarathon.com/