Ååååååååååh
Fra : zcully

Dato : 25-03-02 21:21

Jeg er ved at gå til af sult.
Jeg er lige blevet piercet i tungen idag og kan nu ikke få noget som helst
ned. Jeg har siddet og spist noget youghurt som det lykkedes mig at få ned.
Men er der ikke noget andet end youghurt der er lidt flydende eller som ikke
skal tygges for meget? Jeg tror ærlig talt jeg bliver træt af det i længden.

/Zcully

Fra : Pylleweb.dk

Dato : 25-03-02 22:00

har altså ikke prøvet det før...
hvad med noget kartoffelmos til hovedret og is til dessert...
Held og Lykke med tungen

mvh Pylle

Fra : Finn

Dato : 26-03-02 05:19

> [...]
ikke
> skal tygges for meget? Jeg tror ærlig talt jeg bliver træt af det i

Man må lide for skønheden

Når du kan indtage normal føde så prøv med spaghetti, jeg vil nemlig gerne
vide om de
sætter sig rundt om piercingen og så når man sluger så hænger de halvt nede
halsen?

God bedring
Finn

Fra : Kristina Søndergaard

Dato : 26-03-02 08:06

"Finn" <cartman@hansen.dk> wrote in message

> [...]
> vide om de
> sætter sig rundt om piercingen og så når man sluger så hænger de halvt

Hej Finn,
det gør de ikke! Jeg har selv været i piercet i 4 år nu, og har i hvert fald
endnu ikke været ude for det

Og Zcully - jeg spiste meget suppe med nudler og flute - opblødt i suppen!
Yoghurt bliver man meget hurtigt træt af - men supperne kan du variere noget
mere.

Og husk så at at have fryseren fuld af isterninger - det hjælper at sutte på
dem; bedøver både tungen og forhindrer den i at svulme op til
megastørrelse...

Venlige hilsner Kristina

Fra : A Hansen

Dato : 26-03-02 10:46

Jeg fik nu at vide at suppe ikke var godt da det er varmt. Jeg måtte kun
spise koldt, da det var med til at standse evt. blødning. Varmt skulle
derimod udvide blodkarene eller sådan noget.

mvh. Henriette

Fra : Henrik

Dato : 26-03-02 11:40

ergo: flydende brød, der bedst fås i form af pilsner.

Højtiden kan så også fejres med en passende mængde påskebryg.

Fordele: Giver kalorier, er kolde, humørgivende og fjerner eventuel
selvmedlidenhed.

Bliver man rigtig sulten indtages et par portere.....

Fra : zcully

Dato : 26-03-02 22:00

Hæ hæ ja det havde jeg også regnet med.
Men det kan man jo ikke hver dag.

Til information:
Min aftensmad igår:
Yougurt med Jordbær og rarbaber (av der er klumper)

Min aftensmad idag:
Humus og 3 æg *GG*

/Zcully

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 28-03-02 15:01

zcully wrote:

> [...]
>
> Til information:
> Min aftensmad igår:
> Yougurt med Jordbær og rarbaber (av der er klumper)

Klip - en masse.

2 forslag til næste gang du skriver et indlæg:
1) Skriv en overskrift der beskriver dit emne.
2) Lær at citere. Det kunne de fleste i denne tråd iøvrigt have brug for at
lære.

Ved du _ikke_ hvad det betyder.? Se på linket indsat nederst.

Mvh. Jørgen
--
Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/