Andet multimedie
bentjuul 3670
Font
Fra : Per Kühlwein

Dato : 24-03-02 15:16

Hej

Jeg har på denne side http://wwwusers.imaginet.fr/~lebel/psp/fonts.html
fundet en længe søgt font: Lincoln, men jeg har igennem længere tid forgæves
søgt at downloade den. Jeg får blot beskeden: siden findes ikke!

Skulle der mon være nogen i gruppen som kender et alternativt sted til
download af fonten?

Venlig hilsen
Per

Fra : Gypsyman

Dato : 25-03-02 20:36

Per Kühlwein rejste sig fra sin sofa og skrev

Hej Per.
Prøv http://www.royaltyfree.dk/v3/

Der fandt jeg en masse fonte.

Mvh
Gypsyman

Fra : Ammitz

Dato : 25-03-02 21:12

Eller prøv her:

http://www.geocities.com/Heartland/Plains/9801/favoritefonts-2.html

Ammitz

http://www.kandu.dk/

Fra : Per Kühlwein

Dato : 28-03-02 19:21

Hej!

Tak for hjælpen - Ammitz kilde 'av pote'

mvh
Per

Ammitz <Ammitz.news@kandu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:olLn8.18$iY5.1796@news010.worldonline.dk...