Hva for et grafikkort?
Fra : Per Kyhn

Dato : 25-03-02 17:53

Hej alle. Hva for et grafikkort skal der til for at spille Flight simulator
2002??

Kan man bruge Geforce 4 mx 420 64 sd-ram??

På forhånd tak!!!!!!

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 25-03-02 20:02

"Per Kyhn" <per.kyhn@tdcadsl.dk> skrev:
> Hej alle. Hva for et grafikkort skal der til for at spille
> Flight simulator 2002?

Et rimeligt hurtigt kort, a' la' Geforce.

> Kan man bruge Geforce 4 mx 420 64 sd-ram?

Sagtens, men kig evt. efter et Geforce3 Ti200 med
128MB DDR ram også!

> På forhånd tak!

Det var så lidt.

Mvh.
Mikael

Fra : BentBent

Dato : 26-03-02 15:24

"Per Kyhn" <per.kyhn@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hej alle. Hva for et grafikkort skal der til for at spille Flight
simulator
> 2002??
>
> Kan man bruge Geforce 4 mx 420 64 sd-ram??

Hvis man er tilfreds med er kort på samme niveau som GF2 MX/MX400, et GF4
MX440 er 70%-80% hurtigere. Hvis du ikke er interesseret i hurtigere ydelse
end et GF2 MX så har ComputerCity i Aalborg GF2 MX kort til 299,- (HIS)

Så vidt jeg ved er flight sims rimeligt krævende, så jeg ville nok
foretrække mindst GF4 MX440 (og en hurtig CPU .

Et Palit GF4 MX440 til 979,- er et godt og billigt kort, jeg har et selv.
Et Palit GF3 Ti200 er måske et bedre valg til 1299,- Det er noget hurtigere
end et GF4 MX440 og understøtter DX 8.0 som fremtidige spil kommer til at
være baseret på, modsat GF4 MX.

Hvis jeg skulle købe i dag ville jeg nok vælge GF3 Ti200 frem for et GF4
MX440, pga den ringe forskel i pris.

Find kortene på www.edbpriser.dk eller kan du vente til sidst i April hvor
GF4 Ti4200 udkommer, det er sandsynligvis langt hurtigere end et GF3 Ti200
og forventes prissat omkring 2000,-

Du skal ikke være bange for at kortet eks. hedder Palit istedet for Creative
eller ASUS - kortene er alle lige hurtige og der er, imho, ikke forskel på
kvaliteten. Til alle GeForce kortene er fornuftigt at downloade drivers hos
www.nvidia.com