DDR Ram?
Fra : Kasper

Dato : 25-03-02 17:48

Hej ng.
Jeg har lige købt et nyt grafikkort, et asus geforce 2 ultra, og
ekspedienten sagde at det var med ddr ram, men det siger systemet intet om
nogle steder - er jeg blevet snydt?

--
Venlig Hilsen Kasper
hr_overgeneral@hotmail.com

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 25-03-02 20:43

"Kasper" <hr_overgeneral@hotmail.com> wrote in message

> Jeg har lige købt et nyt grafikkort, et asus geforce 2 ultra, og
> ekspedienten sagde at det var med ddr ram, men det siger systemet intet om
> nogle steder - er jeg blevet snydt?

Nej, det er du ikke. Alle GeForce2 kort (GTS, Pro, Ti og Ultra) har alle DDR
RAM.

- Lars

Fra : Peter Elgaard

Dato : 26-03-02 19:43

hvor meget har dette kort kostet om jeg må spørge?
vh Peter

Fra : Kasper

Dato : 27-03-02 10:28

Jeg gav 1499, så jeg føler ikke at jeg er blevet helt rippet.

Fra : Flemming M. Hansen

Dato : 29-03-02 11:08

- er jeg blevet snydt

Ikke hvis du har købt det i en butik, men hvis du havde undersøgt priser på
nettet kunne du i stedet have siddet med et:

Daytona GeForce3 Ti200 TV-Out AGP / 128MB DDR / 2048x1536 / GeForce3
Ti200 1.449 kr, eller et ATI 7500.

Flemming M. Hansen
Kbh. NV.