Elvis Presley Knipser
Fra : Carsten

Dato : 25-03-02 17:12

Jeg har før hørt et nummer med Elvis til en HIFI-messe, hvor han knipser. Nu
kan jeg bare ikke huske hvilket nummer det er. Håber at der er nogle, som
kan hjælpe mig, da det efter hånden piner mig en del,at jeg ikke kan finde
det!

Carsten

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 25-03-02 17:54

Således skrev "Carsten" <ceg@billund-airport.dk> i dk.kultur.musik
Mon, 25 Mar 2002 17:12:03 +0100:

> [...]
>kan hjælpe mig, da det efter hånden piner mig en del,at jeg ikke kan finde

Kan det være "Fever"?

Jeg mener bestemt at der er en del knipsen i det nummer.

Knud
--
"Ah'm thinkin'! . . . And muh head hurts."
-- Yosemite Sam

Fra : Carsten

Dato : 26-03-02 17:54

Det tror jeg faktisk, at det er. Nu skal jeg ud og have den købt. Så jeg kan
få helt ro i sjælen igen. Mange tak for hjælpen Knud!