Andet multimedie
bentjuul 3670
Digitale billeder på DVD
Fra : ~~Wing~~

Dato : 25-03-02 09:50

Hej med jer
Er der en af jer som ved hvordan jeg brænder mine digitale billeder ud på en
cd, sådan at jeg kan se billederne på min stationære DVD afspiller som jeg
har i stuen. Jeg kunne godt tænke mig at kunne emneopdele billederne og så
selv vælge hvilket emne jeg vil se.

Hvis jeg har postet i en forkert gruppe angående dette spørgsmål beklager
jeg og skal fjerne indlæget H.M.

Med venlig hilsen
~~Wing~~

Fra : Thomas

Dato : 25-03-02 11:04

"~~Wing~~" <~~thepetersen@hotmail.com~~> skrev i en meddelelse
> [...]
> har i stuen. Jeg kunne godt tænke mig at kunne emneopdele billederne og så

Jeg har ikke selv prøvet det, men SVJV kan du i Nero lave en Video CD og så
trække billeder over på CD'en i stedet for mpeg filer.

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial
http://www.fastfreeway.dk/?ref=11242 - får du trafik nok på din hjemmeside?

Fra : M@ds

Dato : 13-05-02 20:13

"Thomas" <flash4@it.dk> wrote in message
> Jeg har ikke selv prøvet det, men SVJV kan du i Nero lave en Video CD og

> trække billeder over på CD'en i stedet for mpeg filer.

Så vidt jeg ved er det ikke muligt at lave menu'er og dermed emneopdele
billederne?

Eller er det mig som ikke kan finde ud af Nero?

Det eneste program som jeg har fundet til at lave picture CDs til DVD
playeren er WinOnCD. Den laver også automatisk thumbnails og HTML. Desværre
har den et lorte interface, og jeg kan ikke få den til at virke under
win2000

hilsen
Mads

Fra : Mogens

Dato : 25-03-02 18:37

On Mon, 25 Mar 2002 09:50:00 +0100, "~~Wing~~"
<~~thepetersen@hotmail.com~~> wrote:

> [...]
>har i stuen. Jeg kunne godt tænke mig at kunne emneopdele billederne og så

Ethvert CD brænderprg kan klare opgaven.
Bare lav en VCD ( Video CD ) og smæk
billeder på istedet for film.

Mvh Mogens

Fra : Thomas

Dato : 26-03-02 09:02

"Mogens" <momo@postportalen.no> skrev i en meddelelse
> Ethvert CD brænderprg kan klare opgaven.

"Ethvert" er nok lige i overkanten ...

Fra : ~~Wing~~

Dato : 27-03-02 08:43

> "Mogens" <momo@postportalen.no> skrev i en meddelelse