slankeveninde søges/vil du være med i en s~
Fra : Britta Madsen

Dato : 25-03-02 08:54

Hejsa...
Står du også og savner nogle du kan slanke/motionere sammen med, så er jeg
her.....jeg søger nemlig nogle i Tappernøje og omegn til at motionere,
snakke om overvægt osv med.
Hvis ikke du lige bor i Tappernøje og omegn så er du velkommen til at skrive
til mig, så kan vi jo bare maile sammen og hjælpe hinanden over emailen!
Min mand og jeg har også lavet en slankeemailsgruppe på nettet og lige nu
kunne vi godt tænke os at få nogle nye mennesker ind i gruppen, så der kan
komme noget nyt liv, så hvis det er noget for dig, kan du jo skrive en mail
til mig......
Knuser fra Britta

Fra : delfin

Dato : 25-03-02 09:49

Hej Britta
Jeg vil gerne være med som slankeveninde.
Jeg har gennem et par år omlagt min kost, men har haft nogle fald i
perioder. Siden januar har jeg været meget seriøs tabt 6 kg. Kan godt
have brug for hjælp, men kan også hjælpe andre med nogle af de ting jeg
gør for at tabe mig.
Jeg bor i nærheden af Århus så det må blive mailtabeveninde.
Håber at høre fra dig på email : delfin@c.dk
hilsen Maibritt

http://www.kandu.dk/

Fra : Mari

Dato : 25-03-02 14:36

"Britta Madsen" <bm_tigerdyr@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:3c9ed755$0$72018$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>så hvis det er noget for dig, kan du jo skrive en mail
> til mig......

Eller tilmelde maillisten her:
Qvinderne-subscribe@yahoogroups.com

Mh