HVOR MANGE MB?
Fra : KEKES

Dato : 24-03-02 22:04

Hejsa Gruppe c",)

Jeg kan ikke finde andet info om mit Gfx kort end:

Matrox MGA Mystique
Producent: Matrox Graphics
Funktioner: DirecDraw 1.00
Softwareversion: 4.0

Dvs. at der inde i egenskaber for kortet IKKE står hvor mange Megabytes det
er på, nogen der kan hjælpe mig??

Med Venlig Hilsen Kim
ICQ: 121439005
Mail: Kes@post.cybercity.dk

Fra : Kim Larsen

Dato : 24-03-02 23:20

"KEKES" <kes@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa Gruppe c",)
>
> Jeg kan ikke finde andet info om mit Gfx kort end:
>
> Matrox MGA Mystique
> Producent: Matrox Graphics
> Funktioner: DirecDraw 1.00
> Softwareversion: 4.0
>
> Dvs. at der inde i egenskaber for kortet IKKE står hvor mange Megabytes
det
> er på, nogen der kan hjælpe mig??
>
> Med Venlig Hilsen Kim
> ICQ: 121439005
> Mail: Kes@post.cybercity.dk

Vile det ikke være en ide at tage et smut til www.matrox.com og kigge lidt
der, det kunne jo være.

Kim Larsen

Fra : KEKES

Dato : 25-03-02 00:02

Jeg er ked af det, men der har jeg OGSÅ ledt, og kan desværre IKKE finde
noget om det

Med Venlig Hilsen Kim

Fra : Kim Larsen

Dato : 25-03-02 01:58

> Jeg er ked af det, men der har jeg OGSÅ ledt, og kan desværre IKKE finde
> noget om det
>
> Med Venlig Hilsen Kim

Hvad kigger du efter på deres side, jeg fandt dette
http://www.matrox.com/mga/products/myst_g200/home.cfm ! ! !

Kim Larsen

Fra : Madsen

Dato : 25-03-02 03:03

Kim Larsen skrev:

> Hvad kigger du efter på deres side, jeg fandt dette
> http://www.matrox.com/mga/products/myst_g200/home.cfm

Der er flere forskellige Mystique-modeller, så vidt jeg ved, og det
behøver nødvendigvis ikke at være Mystique G200, for det kan også
være et kort der blot hedder Mystique eller Mystique 220. Mystique
G200 er det nyeste i serien og det der blot hedder Mystique er det
ældste. Man kan nok se det på en chip på selve grafikkortet, eller
trykt på printet.

Madsen.

Fra : Kim Larsen

Dato : 25-03-02 07:10

> [...]
> G200 er det nyeste i serien og det der blot hedder Mystique er det
> ældste. Man kan nok se det på en chip på selve grafikkortet, eller

Så kunne du hente et program her http://www.madonion.com/, find det der
hedder pcmark, så skal du nok kunne finde ud af noget.

Kim Larsen

Fra : Betin@

Dato : 25-03-02 08:35

kes@post.cybercity.dk skrev...
> Hejsa Gruppe c",)
>
> Jeg kan ikke finde andet info om mit Gfx kort end:
>
> Matrox MGA Mystique
> Producent: Matrox Graphics
> Funktioner: DirecDraw 1.00
> Softwareversion: 4.0

Hvis du har DirectX på din maskine kan du prøve at køre DXDIAG.EXE og
kigge på fanebladet Display, måske kan du finde det der?

Betin@

Fra : Esben

Dato : 25-03-02 13:57

"KEKES" <kes@post.cybercity.dk> wrote in message
> Hejsa Gruppe c",)
>
> Jeg kan ikke finde andet info om mit Gfx kort end:
>
> Matrox MGA Mystique
> Producent: Matrox Graphics
> Funktioner: DirecDraw 1.00
> Softwareversion: 4.0

Hvad er den højeste opløsning kortet kan køre i 32bit farver? Det burde give
en god indikation af hvor mange MB der er på kortet.

--
Esben

Fra : [SANTA]-MuffDiver

Dato : 25-03-02 16:11

KEKES <kes@post.cybercity.dk> skrev i news:a7lets$2gh5$1@news.cybercity.dk
> Hejsa Gruppe c",)
>
> Jeg kan ikke finde andet info om mit Gfx kort end:
>
> Matrox MGA Mystique
> Producent: Matrox Graphics
> Funktioner: DirecDraw 1.00
> Softwareversion: 4.0
>
> Dvs. at der inde i egenskaber for kortet IKKE står hvor mange Megabytes
det
> er på, nogen der kan hjælpe mig??
>
> Med Venlig Hilsen Kim
> ICQ: 121439005