GF4 mx440 og XP
Fra : Søren

Dato : 24-03-02 21:52

Hvilken driver bruger i til win xp
fps dropper næsten til det halve i d3d i xp i forhold til win98,
mit gamle tnt2 kørte næsten bedre i xp??
duron 1000
chaintech 7AJA2 (nyeste bios)
256 ram
palit daytona med driver 28.32

Fra : Ian Thomsen

Dato : 25-03-02 23:20

Der er lige kommet nogle nye detonator driver v.2860 som skulle være fuld
understøttet af gf4 og winxp kan hentes på www.tweak.dk

Fra : Søren

Dato : 26-03-02 22:23

hmm, de nyeste jeg kan finde der er 2832

Søren

Fra : Ian Thomsen

Dato : 27-03-02 16:39

det kan osse godt være at det var mig der huskede forker jeg tror endda du
har ret det er de nyeste men de skulle osse være fuld gf4 understøttet