Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Olympus C-2500L
Fra : Thomas Krath

Dato : 24-03-02 20:07

Hej NG

Hvordan får jeg subj. til at køre under Windows 2000 med det medfølgende
stik som sættes i port1 og kameraet?

Jeg har downloadet twain + utility fra Olympus til Windows 2000, men der
mangler et eller andet (en diskette, siger programmet).

Hvad gør jeg? Håber i kan hjælpe mig.

--
Thomas Krath

Fra : HSC

Dato : 25-03-02 15:29

Jeg har prøvet det samme. Men har heller ikke haft held til at få det til at
fungere. Jeg får dog en anden fejl, der minder om "camera could not be
found".

Fra : Lene Baarts

Dato : 25-03-02 19:00

"HSC" skrev
> Jeg har prøvet det samme. Men har heller ikke haft held til at få det til
at
> fungere. Jeg får dog en anden fejl, der minder om "camera could not be
> found".

Det skyldes muligvis at du har prøvet at få forbindelse over menupunktet "my
camera" i Camedia Master. Hvis det er tilfældet så se løsning under "Camedia
og C-1" 18. marts.
Mange hilsner
Lene Baarts

Fra : HSC

Dato : 26-03-02 12:24

Okay... havde ellers opgivet, men jeg vil fluks prøve igen. TAK .

Fra : HSC

Dato : 26-03-02 12:36

Øv, det var kun med USB kameraer. Jeg bruger Seriel - så er jeg vist lige
vidt. Men det var da værd at prøve.

Fra : Lene Baarts

Dato : 26-03-02 14:37

"HSC" skrev
Min fejl, troede C-2500 havde usb stik.

Husker du at sætte kameraet på "overførsel" inden du prøver at finde det?
Lene

Fra : HSC

Dato : 26-03-02 15:13

Ja

Fra : Thomas Krath

Dato : 26-03-02 19:50

Har fået samme problem som dig. Jeg har nu skrevet til Olympus, men de har
endnu ikke svaret (sendte mail i går). Når jeg får svar, poster jeg det
lige.

--
Thomas Krath
www.tkrath.dk

Fra : HSC

Dato : 27-03-02 13:11

Finno, jeg ser frem til at høre hvad du finder ud af.

Fra : Simon Walther-Larsen

Dato : 25-03-02 16:16

On Sun, 24 Mar 2002 20:06:42 +0100, "Thomas Krath"
<tkrath@hotmail.com> wrote:

>Jeg har downloadet twain + utility fra Olympus til Windows 2000, men der
>mangler et eller andet (en diskette, siger programmet).

Er du opmærksom på at der skal hentes to filer ved Utility. ?
Disse pakkes ud i to dir (disk1+disk2)

--------
Med venlig hilsen

Simon Walther-Larsen, Haderslev - Sdr. Jylland

Fjern xxx i emailadresse ved besvarelse hertil

Fra : Thomas Krath

Dato : 25-03-02 19:39

> Er du opmærksom på at der skal hentes to filer ved Utility. ?
> Disse pakkes ud i to dir (disk1+disk2)

Hvordan kan man overse det... tak for hjælpen
<ryster_på_hovedet_af_mig_selv.avi>

--
Thomas Krath
www.tkrath.dk