Child´s play
Fra : Michael Østergaard

Dato : 24-03-02 16:43

Er der nogen der ved hvorfor Child´s play 3 ikke er kommet på DVD, når
alle de andre er???

Michael

--
icq: 150974252

Fra : Rhythm

Dato : 24-03-02 18:24

"Michael Østergaard" <stribe@nybro.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvorfor Child´s play 3 ikke er kommet på DVD, når
> alle de andre er???
>
> Michael
>
> --
> icq: 150974252

Prøv at søge på: Bride of Chucky og bliv overrasket.
Den findes på DVD. Den kan du få for små 99kr på Reg2 disc
hos www.r1dvd.dk/shop/
Den hedder nemlig slet ikke Childs Play 3, men Bride of Chucky.

Mvh
Rhythm

Fra : Christian Muus

Dato : 24-03-02 18:47

"Rhythm" <hjemstedet@SLETyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hos www.r1dvd.dk/shop/
> Den hedder nemlig slet ikke Childs Play 3, men Bride of Chucky.

"Bride of Chucky" er faktisk "Childs Play 4"

Fra : Michael Østergaard

Dato : 24-03-02 18:48

> "Bride of Chucky" er faktisk "Childs Play 4"

Lige præcis, og derfor synes jeg at det er mærkeligt at 3´eren ikke er
udkommet på DVD.

Men måske er der en grund.........

Michael

Fra : Morten Steen

Dato : 24-03-02 19:21

> Men måske er der en grund.........

Jeg læste engang noget om at den var blevet bandlyst... tror at
"børne"-volden var en tand for meget. Men hæng mig ikke op på det. Jeg ledte
nemlig også efter 3'eren engang. Synes den er den bedste... eller syntes.
Har ikke set den i mange år.

Morten

Fra : Ole Kofoed

Dato : 24-03-02 20:28

"Morten Steen" <morten.x@film.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
ledte
> nemlig også efter 3'eren engang. Synes den er den bedste... eller

Der står en del om Barneleg 3 her:
http://www.uncut.dk/UNCUT/anmeldelser/barneleg.html

Men det kan være at Nordisk Film ikke nåede at få udgivet 3'eren inden
rettighederne overgik til SF Film, for den er ude i Australien i en
region 2/4 med danske tekster, om den er klippet er så spørgsmålet:
www.michaeldvd.com.au/Reviews/Reviews.asp?ReviewID=728

Mvh.

Ole

Fra : Rhythm

Dato : 24-03-02 21:15

"Christian Muus" <gergen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> "Rhythm" <hjemstedet@SLETyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> "Bride of Chucky" er faktisk "Childs Play 4"

Nå ok, jeg har kun set 1´eren og har ikke giddet at se flere fordi jeg
syntes at den var kedelig.