Sang i Eminem - stan?
Fra : Kasper

Dato : 29-01-01 22:45

Hej

I sangen "Stan" som Eminem synger, er der en kvinde som synger omkvædet, det
lyder som om det er en selvstændig sang det er taget fra. Er der nogen som
ved noget om det, og evt. hvilken sang det kunne være? Hvis jeg er helt galt
på den, må i undskylde

MVH

Kasper

Fra : Allan Ploug

Dato : 29-01-01 22:49

> [...]
> lyder som om det er en selvstændig sang det er taget fra. Er der nogen som
> ved noget om det, og evt. hvilken sang det kunne være?

Det er fra den superfede sang af Dido: "Thank you"

/AP

Fra : Lars Bernau

Dato : 29-01-01 22:53

In article <zvld6.1156$aw.15055@twister.sunsite.dk>,
nohovedude@hotmail.com says...

> [...]
> ved noget om det, og evt. hvilken sang det kunne være? Hvis jeg er helt galt

Du har ganske ret, omkvædet er fra en selvstændig sang. Kvinden der
synger hedder Dido, og nummeret er fra hendes album, kan bare ikke huske
hvad selve nummeret hedder.

--Lars

Fra : ck

Dato : 30-01-01 15:39

Kig på denne side - der er også et par sange
http://www.click2music.com/dido/aol/

Fra : Malene Hald

Dato : 05-03-01 19:19

> [...]
> ved noget om det, og evt. hvilken sang det kunne være? Hvis jeg er helt galt

Didos CD "No Angel" kan stærkt anbefales - jeg købte den over nettet i oktober
sidste år før nogen havde hørt om hende herhjemme, og det har været en af mind
yndlingscd'er siden.

Malene