Problemer med HP 895 Cxi
Fra : Michael Hovmann

Dato : 24-03-02 15:27

Jeg syntes det var en udmærket printer, indtil en dag hvor den skabte
sig åndsvag. Den er ca. 1/2 time om at printe et alm. tekstdok. ud.
Det skete pludselig en dag. Jeg trykker på 'print', og det der sker er:
den begynder som om den printer alm. men patronerne kører over papiret
ca. hvert andet minut, og i mellemtiden er den bare stille.
Er den ved at være slidt/gammel, eller er der en anden logisk grund???

Jeg printer ikke specielt meget på den, så den er vel næppe slidt..

Michael

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-03-02 22:53

"Michael Hovmann" <mh@smorumnet.dk> wrote in message
> Jeg printer ikke specielt meget på den, så den er vel næppe slidt..

Og dog. Du slider den mere ved ikke at bruge den regelmæssigt, idet blækket
størkner i patronerne.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Villy Jensen

Dato : 26-03-02 14:04

> [...]
> Er den ved at være slidt/gammel, eller er der en anden logisk grund???
>
> Jeg printer ikke specielt meget på den, så den er vel næppe slidt..

Du har vel ikke opgraderet til WIN NT, XP eller 2000 i mellemtiden?

Hp's originale drivere til '895 er en mental katastrofe til disse OS
(og HP er ligeglade). Installer en '965 (eller '985) driver i stedet,
og hold dig fra 'duplex'.

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy