Re: PowerBook og sikler [var:Sawtooth 400 ~
Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 24-03-02 13:37

spam@reippuert.dk (Morten Reippuert) writes:

> Det er komandolinie programmer. Folk som Thorbjørn mener ikke man har
> behov for GUI på en computer - filmen Monsters Inc. kan eks. ses som
> ASCI text

Knebent. Det kraever en indsats. Se fx

http://www.asciimation.co.nz/

Herudover har jeg faktisk proevet

http://webpages.mr.net/bobz/ttyquake/

Man skal knibe oejnene lidt sammen, og det skal koere paa en MEGET
hurtig tty (fx Linux console), men det virkede skam.

Mht enkeltpersonsrollespil er Nethack stadig et godt spil

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Morten Reippuert

Dato : 24-03-02 14:19

Thorbjørn Ravn Andersen <ravn@mac.com> wrote:

> Knebent. Det kraever en indsats. Se fx
>
> http://www.asciimation.co.nz/

LOL, letterbox format og det hele... Men, det var nu the Marix jeg havde
i tankerne

> Herudover har jeg faktisk proevet
>
> http://webpages.mr.net/bobz/ttyquake/
>
> Man skal knibe oejnene lidt sammen, og det skal koere paa en MEGET
> hurtig tty (fx Linux console), men det virkede skam.

hmm, bibliotekerne i ttyquake-0_4_2_0 er vel kompileret til linux på
x86? Hvis ikke vil jeg prøve en dag jeg får tid.

--
mvh. Morten Reippuert Knudsen <icq:131382336>

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 25-03-02 09:52

spam@reippuert.dk (Morten Reippuert) writes:

> hmm, bibliotekerne i ttyquake-0_4_2_0 er vel kompileret til linux på
> x86? Hvis ikke vil jeg prøve en dag jeg får tid.

Det kan ihvertfald startes under Redhat Linux 7.2 paa en Pentium, saa
det kan nok ikke koere paa andet. JEg troede faktisk han havde lagt
kildteksten ud.
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn