Problem med GF2 TI200 og Win2k
Fra : Brian Alexandersen

Dato : 24-03-02 11:29

Jeg har lidt problemmer med mit GF2 TI200 kort under Windows 2000..

Problemet er således.

Jeg har installeret AGP drivere til mit MB og de ser ud til at virke fint.
Der efter installerer jeg nvidia's drivere. Den finder mit GF2 TI200. Fint
fint..
Genstarter maskinen og logget på. Men under Device Manager vises den med
(!)..
Og Win2k skriver således under Properties : This device cannot start. (Code
10).

Det er et PALIT Daytona som er købt omkring d. 1/2-2002...
MB er et ECS K7S5A med BIOS fra 16/10-2001...

Nogen der kender til dette problem ???

Jeg har haft Nvidia drivere inde fra CD'en som fulgte med, nogle jeg havde
hentet da jeg fik kortet og dem som lå på Nvidia's hjemme side i fredag's
(28.32_winxp.exe). Men det er det samme med dem alle sammen...

Nogen der kan hjælpe mig med det her ???

På forhånd tak..
---
mvh Brian Alexandersen.
If everything seems out of control you are going too fast...

Fra : Lars

Dato : 24-03-02 12:19

du skal i din bios enable pci til vga irq ellers får du ikke lov at
installere gfx kortet Mvh Lars

Fra : Lars

Dato : 24-03-02 12:20