Wireless E-D® Glasses.
Fra : Hans Jørgensen

Dato : 24-03-02 00:23

Hej til Alle.
Er der nogen som har erfaring med -
Wireless E-D® Glasses.

--
På forhånd tak for hjælpen.
Venlig hilsen Hans.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-03-02 00:32

"Hans Jørgensen" <cypern.h@superliga.dk> wrote in message
news:a7j2pg$2mtn$1@news.cybercity.dk...
> Hej til Alle.
> Er der nogen som har erfaring med -
> Wireless E-D® Glasses.

Næe, men fandt lige denne:

http://www.pcgamereview.com/reviews/hardware/product_1574.asp

Fra : Hans Jørgensen

Dato : 24-03-02 02:47

Tak til bjarke.
Jeg havde været inde på flere forskellige sider for at læse om "dem".
Men alle de sider jeg kom ind på var de blevet anmeldt af den samme person,
så bliver man lidt skeptisk
--
tak for hjælpen.
Venlig hilsen Hans.

Fra : Hans Jørgensen

Dato : 24-03-02 02:53

Nu har jeg bare et spørgsmål tilbage , hvordan mon de fungerer når man
bruger briller.

Venlig hilsen Hans

Fra : Michael Jensen

Dato : 24-03-02 19:10

Hvad koster de herhjemme, og hvor kan de eventuelt købes??

Med venlig hilsen

Michael Jensen

Fra : Hans Jørgensen

Dato : 25-03-02 03:16

Jeg har kun set dem på (nettet)
--
Venlig hilsen Hans.

Fra : Hans Jørgensen

Dato : 25-03-02 13:50

Dette har jeg taget fra en anden NG.

> Hej til Alle.
> Er der nogen som har erfaring med -
> Wireless E-D® Glasses.

Hvis du har et geforce kort ka' du købe et par briller i Betafon til 400 kr.
Jeg er lige ved at teste hvordan geforce driveren virker med de gammeldags
rød/grønne briller og indtil nu er jeg temmelig overvældet over kvaliteten.
Jeg skal ihvertfald ha' købt et par rigtige polaroid briller, men ikke e-d
glasses hvis "elsa 3d revelator" brillerne er ligeså go'e (det er dem
betafon har og ifølge forskellige internet reviews sku' elsa brillerne være
rigtig go'e)
Jeg har dog indtil videre haft lidt ballade i fs02. Landskabet er 3d, men
skyer, måne og diverse bygninger som kontroltårne og broer virker ikke
korrekt. Men flyene og auto-gen scenery har rigtig go' dybde og
landingsbanerne har længde :)
Hvis du har et par rød/grønne briller ka' du gratis downloade stereo
driveren til geforce kortet og selv teste.

Her er en link med mere info:
http://www.stereovision.net/articles/nvidiastereo/nvidiastereo.htm

jacob.