Vietnam, Cambodia - erfaringer
Fra : newsreader

Dato : 23-03-02 23:55

Min hustru og jeg skal til Vietnam og Cambodia enten i september og
oktober, eller oktober og november.

Er der nogen der kan hjælpe med erfaringer fra disse lande? Jeg tænker
her på transport på egen hånd, priser mht. ophold, mad, etc. Også
gerne noget omkring vejrforholdene i perioden?

Med venlig hilsen
Newsreader

E-mail: newsreader@REMOVEe-box.dk
Fjern "REMOVE"

Fra : Kaj E. Sørensen

Dato : 25-03-02 22:46

newsreader <newsreader@e-box.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:rm1q9u02kbaehsqvcf3e9l0m5olrs4tchg@4ax.com...
> [...]
> her på transport på egen hånd, priser mht. ophold, mad, etc. Også
> gerne noget omkring vejrforholdene i perioden?

Hej!
Prøv at låne Politikkens: "Turen går til Vietnam". Jeg ved ikke om der også
er en om Cambodia.
Desuden kan du så samtidig låne "Lonely Planet" om Vietnam. Den er på
engelsk, men den er nærmest et must når man rejser på egen hånd i disse (og
andre) lande. Vi har rejst 6 uger på egen hånd i Kina ved at bruge
ovennævnte bøger.
Husk, at hvis jeres eget bibliotek ikke har bøgerne, kan de skaffe dem fra
et andet bibliotek.
God fornøjelse.