stofa upload er meget dårlig
Fra : Anders Henriksen

Dato : 29-01-01 22:44

Hej

Jeg har stofanet og er egentlig godt tilfreds. min download hastighed ligger
rigtigt godt, har været oppe på 120 kbyte/sek over en længere periode.

Det der er problemet er min sendehastighed som er meget ringe, har testet
den og den ligger på ca 1.3 kbyte/sek hvilket jeg mener er for lidt for
denne type forbindelse, i følge stofa er der jo 256 kbit upload, eller ca
deromkring hvilket også er helt fint, hvis det bare var tilfældet.

Jeg bor i Århus V området, har andre samme erfaringer, eller er det mig som
gør noget galt, kan nogen evt, hjælpe, er det noget med opsætningen som kan
være forkert ???

Alle svar er meget velkomne

V.h.

Anders

Fra : Jens Dueholm

Dato : 30-01-01 01:29

In article <3sld6.8535$LK6.229340@news101.telia.com>, Anders Henriksen wrote:

>Jeg bor i Århus V området, har andre samme erfaringer, eller er det mig som
>gør noget galt, kan nogen evt, hjælpe, er det noget med opsætningen som kan
>være forkert ???

Hmm.. jeg har ingen problemer med min upload.. den ligger fint og topper ud
omkring de 20-25KB/s Snak med support og få dem til at checke dit HF signal,
da jeg for et kort stykke tid siden selv havde ligende problemer.

/JDC