Er der nogen der kender til Webtech bærbar~
Fra : Jan

Dato : 23-03-02 22:55

Hej

jeg har set at Tele Danmark sælger en Webtech bærbare modem 6490 til 9999 -
er der nogen der kender den og hvad er den værd.

Hvad skal man kigge godt efter når man køber en bærbar - vil ikke ofre mere
end 10000
Jan

Fra : Lars Stokholm

Dato : 23-03-02 23:11

In dk.edb.hardware, Jan wrote:

> [...]
>er der nogen der kender den og hvad er den værd.
>
>Hvad skal man kigge godt efter når man køber en bærbar - vil ikke ofre mere

Altså nu skal det tages med et gran salt, men jeg har hørt dårligt om
den, fra én person - som jeg ved bestemt ikke mishandler den. Jeg
kender kun den ene person der har den, og computeren har været til
reperation utallige gange. Men han kan jo selvfølgelig være uheldig.

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 24-03-02 09:23

> [...]
> kender kun den ene person der har den, og computeren har været til
> reperation utallige gange. Men han kan jo selvfølgelig være uheldig.

To gran salt - jeg har osse hørt om en, som har købt Webtech og som har
fortrudt...

/Thomas