Cursor klassen
Fra : Inge Tønners

Dato : 29-01-01 22:32

Dav. Jeg sidder her og tænker over Cursor klassen. Når man laver en instans
af klassen skal constructeren modtage en int der vælger hvilken type cursor
det skal være. f.eks. Cursor c=new Cursor(12);
Er der ikke nogen måde hvorpå at den cursor der vises hverken er et en hånd,
en pil eller hvad enten JDK 1.1 byder på, men istedet en af dine cur filer.
Altså nu har jeg selv siddet og lavet en fodbold cursor som skulle vises på
et givent component(f.eks. en applet). Hvis man ikke kan dette trick ved i
så om man(sun) har tænkt sig at implementere det i senere versioner af JAVA.

Venlig hilsen.
David
stud.audiajavanørd(autodidakt java nørd).

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 29-01-01 22:31

"Inge Tønners" <nma2818@vip.cybercity.dk> writes:

> Er der ikke nogen måde hvorpå at den cursor der vises hverken er et en hånd,
> en pil eller hvad enten JDK 1.1 byder på, men istedet en af dine cur filer.

Du kan bruge createCustomCursor() metoden i java.awt.Toolkit, men den
findes kun i JDK1.2