J2D: Tegne billede.
Fra : Søren Jacob Lauritse~

Dato : 23-03-02 18:48

Hey!

Findes der nogle udførlige tutorials til J2D?

Nu er det endelig lykkedes mig at sætte en skærmopløsning osv, men
jeg vil egentlig også gerne have nogle billeder på baggrunden! Suns
tutorials er ikke til megen hjælp, jeg har i hvert fald ikke kunne
finde en, der beskriver det præcist.

Så hvis en har et link til nogle interessante steder, så vil en anden
blive glad! :)

/Søren

--
Fjern "nospam" fra e-mailadressen, hvis du vil skrive til mig!
Så er man godt nok en spade --> http://www.sjl.dk/

Fra : Søren Jacob Lauritse~

Dato : 24-03-02 12:05

Søren Jacob Lauritsen wrote:

> Så hvis en har et link til nogle interessante steder, så vil en
> anden blive glad! :)

Jeg fandt selv præcis det jeg skulle bruge! :)

http://softwaredev.earthweb.com/java/article/0,,12082_893471,00.html

/Søren