Stofanet flexrate 4 GB
Fra : Deny

Dato : 29-01-01 22:15

Er det rigtig at stofa ikke har fået ordnet det som skal stoppe ens internet
når grænsen er nået??

--
ICQ 72331721

Fra : Jens Dueholm

Dato : 30-01-01 01:07

In article <k2ld6.8512$LK6.228475@news101.telia.com>, Deny wrote:

>Er det rigtig at stofa ikke har fået ordnet det som skal stoppe ens internet
>når grænsen er nået??

Ja. Men du får skam lov til at betale for det..

/JDC

Fra : Jes Hovmøller

Dato : 30-01-01 10:33

Det kan de jo ikke. De har ikke overholdt deres del af aftalen!!! De har
ikke lukket din forbindelse, så regningen kan ikke blive højre end 200
kr!!!!

Jes

Fra : Jens Dueholm

Dato : 30-01-01 14:02

In article <4Tvd6.8620$LK6.240157@news101.telia.com>, Jes Hovmøller wrote:

>Det kan de jo ikke. De har ikke overholdt deres del af aftalen!!! De har
>ikke lukket din forbindelse, så regningen kan ikke blive højre end 200
>kr!!!!

Tjaa.. den bliver svær at bevise juridisk..

/JDC

Fra : Thomas Jensen

Dato : 30-01-01 14:39

On 30 Jan 2001 13:02:02 GMT, jens@freesbee.wheel.dk (Jens Dueholm)
wrote:

>Tjaa.. den bliver svær at bevise juridisk..

Gør den det ?

Man har det da stående i sin kontrakt - de lukker forbindelsen hvis
man går over de 4 Gb. Hvordan det kan bestrides rent juridisk, har jeg
svært ved at se.

Til sammenligning, tror jeg ikke at SONOFON eller TDM ville have meget
held med at få folk til at betale for tid ud over det samtalemax. man
har bestilt på sin mobiltelefon, hvis deres systemer glemte at stoppe
ens samtale.

Men jura har jo intet med fornuft at gøre, så man skal da aldrig sige
aldrig.

Mvh.

Thomas Jensen