Misbamsen nyt
Fra : Henrik Pedersen

Dato : 23-03-02 18:23

Så er der langt om længe kommet enkelte nye billeder på hendes
hjemmeside..
Kvaliteten er langt fra i top, men yderligere pillen ødelagde
billederne helt...Så langt kommer man med en moderne skotøjsæske..;-((
og en skodscanner..
--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 23-03-02 20:51

"Henrik Pedersen" <misbams-meow@edb.dk> wrote in message
> [...]
> Kvaliteten er langt fra i top, men yderligere pillen ødelagde
> billederne helt...Så langt kommer man med en moderne skotøjsæske..;-((

De er da nogle GODE billeder. Jeg ved jo af erfaring hvor svært det er at
tage gode billeder af sorte katte, de har en dum tendens til at forsvinde og
bare blive til en sort klat i stedet for sort KAT.

Og det var sjovt at se madames elskede flyttekasse *G* De har nogle sjove
præferencer ind imellem.

Hvordan går det egentlig med kradsetræet? Er hun begyndt at bruge det?

Hilsen
Lisbeth
--
~~~~~No outfit is complete without a few cat hairs~~~~~
http://cutiecats.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 23-03-02 21:22

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> writes:

> De er da nogle GODE billeder. Jeg ved jo af erfaring hvor svært det er at
> tage gode billeder af sorte katte, de har en dum tendens til at forsvinde og
> bare blive til en sort klat i stedet for sort KAT.

Nope motivet var godt resultatet blev knap så godt..;-(

> Og det var sjovt at se madames elskede flyttekasse *G* De har nogle sjove
> præferencer ind imellem.

Ja ik, først var den heller ikke foret, men jeg fandt hurtigt ud af at
det måtte være løsningen, når hun nu var så glad for den..

> Hvordan går det egentlig med kradsetræet? Er hun begyndt at bruge det?

Niks hun kigger lidt på det, men det er vist kun fordi der lå nogle
godbidder på et tidspunkt, men ellers ikke..
Det er også en smule vakkelvorent fordi jeg ikke har kunnet stramme
møtrikkerne til gevindstangen godt nok, men det kommer med noget bedre
værktøj, selvom den runde bakke stadig vil være lidt gyngende fordi
mellemhylden "bare" er en ramme i jern med et par klodser til at skrue
fast i....

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : AEK

Dato : 23-03-02 21:22

Hej Henrik !

Dejligt at se " up to date " billeder af Melissa.
Hvor er hun dog lækker.

Kommer du til Hedensted ?
Jeg kommer fredag med manden og min nevø.

/Anya.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 23-03-02 21:34

"AEK" <5678@jubiipost.dk> writes:

Hej Anya

> Hej Henrik !
>
> Dejligt at se " up to date " billeder af Melissa.
> Hvor er hun dog lækker.

Se, det har vi vist i snart 13 år *gg*

> Kommer du til Hedensted ?
> Jeg kommer fredag med manden og min nevø.

Jeg ved mandag om jeg kommer til Hedensted, men gør jeg, bliver det fredag
Desværre må jeg lade min katnapper jakke blive hjemme...*gg* For
Melissa vil ret sikkert blive ret fornærmet, for ikke at tale om
boligselskabet og Birgitte som ikke ville have de store probs med at
tælle de tilbageværende misbamser, når jeg var ude i horisonten..*ggg*

Fra : Birgitte

Dato : 23-03-02 21:53

Hej Henrik
Du er bedre til at få opdateret din side med noget nyt end jeg er Måske
er min hjemmesideoperatør bare lidt for sløv
Ihhh hvor er sorte katte altid svære at få rigtige tydlige, de har så nemt
til at ligne en sort uldtot med 2 gule pletter,- lad endelig ikke Melissa
læse dette..... Hun skulle jo nødig misforstå...
13 år er så absolut en flot alder,- som jeg altid svare når killingekøbere
spørger om, hvor gamle kattene bliver..... Det kommer an på hvilken pleje og
omsorg kattene får.
Så Melissa er et tydlig bevis for kærlig omsorg.
Missekram fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 23-03-02 22:10

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> writes:

> Hej Henrik
> Du er bedre til at få opdateret din side med noget nyt end jeg er Måske
> er min hjemmesideoperatør bare lidt for sløv

Nå ja, det varer nu nok også lidt inden der sker så meget mere på den
front.. har nemlig givet mig selv en bog om applikationsudvikling til
mysql som gerne skulle lande onsdag.. Og den går der nok lige lidt tid med..

> Ihhh hvor er sorte katte altid svære at få rigtige tydlige, de har så nemt
> til at ligne en sort uldtot med 2 gule pletter,- lad endelig ikke Melissa
> læse dette..... Hun skulle jo nødig misforstå...

Ja, det er bare noget rigtig skod, billederne på siden var lidt mere
tydelige inden de kom i scanneren, men det døde også..;-(

> 13 år er så absolut en flot alder,- som jeg altid svare når killingekøbere
> spørger om, hvor gamle kattene bliver..... Det kommer an på hvilken pleje og
> omsorg kattene får.

Jeg ved nu ikke rigtig, langt hen ad vejen handler det nok lige så
meget om at kunne aktivere animalen, og det kniber lidt
efterhånden..
Hun sover det meste af dagen og selvom jeg aktiverer snørrebåndet
sidder hun for det meste bare og kigger på det, for kun at gå efter
det når det lige kommer inden for rækkevidde... Det er nok blevet for
kedeligt tænker jeg, men næsten alt det andet jeg kommer hjem med er
mindst lige så uinteressant såe.. Men en tur udenfor er altid lykke,
selvom vejret driller en del for tiden med blæst og regn, så vi kommer
ikke så vidt omkring..;-(

> Så Melissa er et tydlig bevis for kærlig omsorg.

Og foderet er skam også vigtigt efter at hun valgte hills senior kunne
jeg klart se en fremgang i aktivitetsniveauet og en langt pænere
klappenusseoverflade (pels)
Men naturligvis får hun kærlig omsorg, prøver da ihvertfald at holde
damen glad og tilfreds, selvom hun gerne vil have nogle flere
godbidder end jeg synes er godt, hun kan sidde på gulvet ved siden af
mig og når jeg så bevæger en hånd ind over bordet følger hun med, ser
ret sjovt ud først hoveddrejning og så lænen sig frem, en dag ender
det sikkert med at hun vælter..*gg*

Fra : Pernille Scharff

Dato : 25-03-02 10:03

Hej Henrik,

det er dejligt med sorte katte... Ce'Nedra bliver også til en sort klat
med en hvid stribe i ansigtet og hvide poter hvis man ikke passer
pokkers meget på! Hun er nemmest at fotografere når hun ligger på
ryggen, så er det som om det hvide på mavsen giver lidt lys til resten
af missen! Men ellers fine billeder!

Jeg havde Silk med ude i gården i går formiddags, han syntes det var
vildt hyggeligt at sidde inde i buskadset og snuse rundt...jeg syntes
det var mindre morsomt at vikle snoren ud bagefter, men det skulle jo
være på hans præmisser - ikk'?

/Pernille

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 25-03-02 11:42

"Pernille Scharff" <pernille@btob.dk> writes:

> [...]
> pokkers meget på! Hun er nemmest at fotografere når hun ligger på
> ryggen, så er det som om det hvide på mavsen giver lidt lys til resten

Ja helt bestemt der er noget med sorte mitter..

> [...]
> vildt hyggeligt at sidde inde i buskadset og snuse rundt...jeg syntes
> det var mindre morsomt at vikle snoren ud bagefter, men det skulle jo

*gg* Det har Melissa også præsteret et par gange, man vænner sig til
det..
Men det er nu også et godt sted inde i en busk, både sikkert og en
masse spændende lugte..
Og ja det skal være på mitternes præmisser.. Det er som at have en
helt anden kat, når den kommer ud og åbenbarer sine nedarvede
instinkter..
Hvad sagde Ce'Nedra til Slik da han kom hjem igen ??

Fra : Pernille Scharff

Dato : 25-03-02 11:51

Sorry Henrik, kom lige til at trykke på den forkerte knap.....

> Hvad sagde Ce'Nedra til Slik da han kom hjem igen ??

Hun sagde: du lugter mærkeligt, hvor har du været henne? *S* Og så sagde
hun "godt du er her igen, jeg har sådan kedet mig mens du var væk" - det
sagde Jesper også, for hun havde styrtet rundt i hele lejligheden og
mjavet hæmningsløst efter Silk hele tiden!! Så jeg har lovet Ce'Nedra at
det bliver hendes tur til at komme ud næste gang..

/Pernille (æv hvorfor skal jeg være på arbejde når det er så godt vejr
udenfor??)

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 25-03-02 12:00

> [...]

> mjavet hæmningsløst efter Silk hele tiden!! Så jeg har lovet Ce'Nedra at
> det bliver hendes tur til at komme ud næste gang..

Nåe, stakkels Ce'Nedra helt alene, mens Slik er udenfor..;-(
De er vist ret glade for hinanden hva..;-?
Men godt nok at turen udenfor gik godt, det er ret vigtigt for det
videre forløb med lufteture..
Når så Ce'Nedra har været ude også, kan i (dig og mitterne) jo hanke
op i Jesper så de kan komme ud sammen, men vær klar til at rede snor
ud i den store stil..*gg*

> /Pernille (æv hvorfor skal jeg være på arbejde når det er så godt vejr
> udenfor??)

Fordi det kun skal regne i weekenden så vi ikke får for meget nedbør,
men Melissa var også ude og nyde det gode vejr i går (til en
forandring), det var lykke ingen blæst ingen regn bare skønt vejr..