bryllupskage
Fra : Susanne Dahl Rasmuss~

Dato : 23-03-02 18:48

Hejsa.
Jeg skal bage en bryllupskage til min venindes bryllup. Er der nogen der ved
hvor man kan leje/låne et opsats til sådan en kage?

Fra : Peter W. Bosse

Dato : 24-03-02 04:45

"Susanne Dahl Rasmussen" <susanne.dahl.r@SPAMget2net.dk> skrev i
meddelandet...
> Jeg skal bage en bryllupskage til min venindes bryllup. Er der nogen
> der ved hvor man kan leje/låne et opsats til sådan en kage?

Hvor i alverden bor du??...

Hvis København, så udlejer helt bestemt:
Kunst & Køkkentøj, Østergade 26, (Bernikow Gården)
1100 Kbh. K
Tel. 33 13 29 28

*Evt. prøv også de butikker som udlejer Festartikler.

--
Mvh.
Peter W. Bosse

Opdateret!.. 5 nye dødsdømte pr. 1.1.2002

Skulle man fx have lyst til at se, hvad dødsdømte
amerikanere bestiller som sidste måltid, så fører staten
Texas nøje protokol over dette..
se her: www.tdcj.state.tx.us/stat/finalmeals.htm

Fra : Tina

Dato : 24-03-02 09:36

> Hejsa.
> Jeg skal bage en bryllupskage til min venindes bryllup. Er der nogen der
ved
> hvor man kan leje/låne et opsats til sådan en kage?

Spørg dine lokale bagermestre.

Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor henne, men jeg mener, at
Specialkøbmanden i København også udlejer den slags.

Mvh

Tina