Ben Harper
Fra : Thomas

Dato : 23-03-02 16:34

Hej

Jeg kom tilfældigvis til at høre "please bleed" med Ben Harper og synes
egentlig det er et møg-fedt nummer. Er der nogen der kan fortælle mig noget
mere om ham? Hvor mange plader har han lavet? Hvor skal man starte?

Venlig hilsen
Thomas

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 23-03-02 18:06

"Thomas" <thomas.heath@ofir.dk> skrev i en meddelelse
Hej Thomas

www.google.com is your friend
Skriv "Ben Harper" i søgefeltet, tryk enter og Voila....
www.benharper.net
www.benharper.com

og mange flere
--
Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik

Fra : Mads Rahbek Hougaard

Dato : 23-03-02 19:40

Nu synes jeg efterhånden det googleri er ved at tage overhånd! Det er ikke
sjældent at nogen svarer google.com på spørgsmål, som man godt kan have et
personligt svar på. Det er da for fa'en et diskussionsforum ikke? :)
Selvklart er Google den nemmeste måde at finde en diskografi på, men nu
spørger Thomas også "hvor man skal starte", hvilket ville være et omsonst
spørgsmål hvis svaret automatisk var "plade nr. 1". Det kan man altså godt
hve et personligt forhold til, hr. og fru Hotdog...

Selv synes jeg Welcome to the Cruel World fra 1993 er et lyt værd.

Men på google.com kan du jo også finde frem til anmeldelser og andre folks
meninger, hvilket ville være at foretrække, så vi kunne få renset ud i denne
her nyhedsgruppe og _endelig_ blive fri for at tale med hinanden..

Hilsner,
Mads

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 23-03-02 20:33

"Mads Rahbek Hougaard" <madsrh@INGENSPAMdgh.dk> wrote in message
> Nu synes jeg efterhånden det googleri er ved at tage overhånd! Det er ikke
> sjældent at nogen svarer google.com på spørgsmål, som man godt kan have et
> personligt svar på. Det er da for fa'en et diskussionsforum ikke? :)

Hørt!!!

mvh
Kim Frederiksen

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 24-03-02 02:06

"Mads Rahbek Hougaard" <madsrh@INGENSPAMdgh.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Sorry...det var venligt ment.
En diskografi og et par fansider er jo ikke det dårligste sted at starte
hvis man vide noget om en kunstner. Men vi skal nok tie stille fremover når
der er nogen der spørger om slige spørgsmål, Hr Hougård.

/ Søren og Anette

Fra : Jesper Juellund Jens~

Dato : 24-03-02 09:13

"Flying Hotdogs" skrev:

> Men vi skal nok tie stille fremover når der er nogen der spørger om slige
> spørgsmål,

Nejda, tværtimod! Mads efterlyser jo netop meninger og diskussion - også
jeres, må man da formode.

Til gengæld forstår jeg udmærket en irritation over de spørgsmål, der
bare handler om noget faktuelt, som man lige så godt kunne have fundet
på Google eller et andet sted. Men det var nok lidt uretfærdigt at se
Thomas' spørgsmål som et sådant.

--
Mvh.
Jesper Juellund Jensen

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 24-03-02 14:58

"Jesper Juellund Jensen" <jjj@cyrk.dk> skrev i en meddelelse

> Men det var nok lidt uretfærdigt at se
> Thomas' spørgsmål som et sådant.

Thomas spurgte:
>Er der nogen der kan fortælle mig noget
>mere om ham? Hvor mange plader har han lavet? Hvor skal man starte?

Og vi henviste til Ben Harper to hjemmesider og Google fandt også en masse
fan-hjemmesider.
Det må da være svar på de første to spørgsmål....eller?
For at svare det sidste " hvor skal man starte", så må man jo nødvendigvis
have et bredt kendskab til Ben Harpers produktion.......hvilket vi ikke kan
prale af....men havde da regnet med at andre lå inde med den nødvendige
viden til at svare på det spørgsmål....

Så google henvisningen var oprigtigt ment som et venligt forsøg på at
hjælpe, ikke som et fornærmet surt opstød.

Fra : Mads Rahbek Hougaard

Dato : 24-03-02 11:18

Jamen I skal da ikke tie stille!
Hvis I læser det ud af mit indlæg, læser I det forkert. I har fuldstændig
ret I at mange ting kan findes på Google. Men nogen gange er der også en
pointe i at spørge rigtige mennesker.. men alt i alt er Jesper nok bedre til
at forklare min pointe.

Venlig hilsen
Mads Hougaard ( med dobbelt-a :) )