Nokia 8310 SW version
Fra : Dysmorf

Dato : 23-03-02 12:43

Jeg vil bare til jeres orientering oplyse at der ifølge www.n8310.de er
kommet en software version 5.06 til Nokia 8310.

Wohooo!!! Jeg håber sgu' de har rettet op på nogle af de grimme problemer og
skønhedsfejl som var i version 4.53

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 23-03-02 16:57

"Dysmorf" <nogen@microsoft.com> wrote in message
> Jeg vil bare til jeres orientering oplyse at der ifølge www.n8310.de er
> kommet en software version 5.06 til Nokia 8310.

Hvis i har de der lister over ændringer, eller nogle har/får erfaringer med
den nye version, må disse meget gerne postes - orker næsten ikke at skulle
have slettet hele telefonens indhold for at få de samme bug ind på telefonen
igen. Det er min score i snake II for god til ;)

Mvh

Peter

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 23-03-02 16:58

> [...]

have slettet hele telefonens indhold for at få de samme bug ind på telefonen
igen. Det er min score i snake II for god til ;)

---
www.eaid.dk - stille og roligt