Lidt OT men alligevel ikke
Fra : zcully

Dato : 22-03-02 20:12

Jeg leder efter den sekvens med Rasmus Trads hvor han råber dir store røvhul
OSV. efter Kurt Thorsen.... Egentlig kun som lydfil, men video vil da være
helt perfekt.

Det er jo og lidt penge relateret *SS*

/Zcully

Fra : Bräuner

Dato : 22-03-02 21:20

Jeg har den lydfil hvor Thorsen synger: "Her har i mig tilbage..."
Det andet kan jeg desværre ikke hjælpe med.
Mvh.
Bräuner
zcully <zcully@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c9b81e4$0$1344$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

Fra : Mark Beaumont

Dato : 23-03-02 03:44

"zcully" <zcully@hotmail.com> skrev
> Jeg leder efter den sekvens med Rasmus Trads hvor han råber
> dir store røvhul OSV. efter Kurt Thorsen.... Egentlig kun
> som lydfil, men video vil da være helt perfekt.

Det må da være totalt OT.

Men du får lidt hjælp alligevel.

Vredesudbruddet fra Rasmus Trads, hvor han kaldte Thorsen både
"en idiot" og "et røvhul", kom den 6. januar 2000.
Så er det jo bare at finde et indslag fra f.eks. TV-avisen denne dag.
http://www.dr.dk/nsapi.dr/newton/tva_indslag/tvindexview.asp?id=18938

Vh Mark

Fra : zcully

Dato : 23-03-02 12:08

Yeah der var den. 1000 tak....

Så skal jeg bare finde ud af hvordan man ripper den

/Zcully