Problemer med Sync med T39
Fra : Peter Thornton

Dato : 22-03-02 01:54

Hejsa..

Jeg har lige erhvervet mig en T39 men har grande problemer med at
syncronisere med outlook.

Jeg har installeret Ericsson communications suite og XTNDConnect som følger
med telefonen. Desværre så laver XTNDCOnnect altid en fejl og lukker ned
midt i sync'en. Den er en af de sædvanlige memory could not be read osv.

Nogen der har været ude for det samme..?

WinXP Prof.
Dell Inspiron 8100
T39 R300B (eller hvad den nyeste sw ver. nu er)

MVH

Peter

Fra : Ross

Dato : 22-03-02 12:01

Hej

Min virker fint. Jeg har WinMe. Jeg tror dit problem er WinXP som sikkert ikke er understøttet.

vh
Ross

Fra : Mogens

Dato : 23-03-02 09:16

On Fri, 22 Mar 2002 01:53:59 +0100, "Peter Thornton"
<Peter@ThorntonNOSPAM.dk> wrote:

> [...]
>
>WinXP Prof.
>Dell Inspiron 8100
>T39 R300B (eller hvad den nyeste sw ver. nu er)

Har præcist samme problem. Investerede derefter i et bluetooth IBM
kort men det fungerer også som r.. og n..... T39 er en dejlig telefon,
men integrationen til PC sucks